• Anonym (fundersam)

Gravid = Extra Kissnödig!?

Hejsan!
    Jag har en fråga, alla snackar om att man springer på toa hela tiden när man är gravid.. att det är ett säkert tecken på graviditet ?
    nu till min fråga, Bir alla extra kissnödiga under graviditeten ?
    Är det fel på mig eller min graviditet isåfall ?
    jag går kanske på toa 2-3 gånger/dag har alltid gått så lite och jag är nu gravid i ca vecka 6-7
    måste få veta om de är nåt fel eller inte ?

har valt att vara anonym pga, att jag inte berättat för någon att jag är gravid än´.

• Svar på tråden Gravid = Extra Kissnödig!?
  • Ragnar

Jag var inte mer kissnödig än vanligt när jag var gravid. Med undantag för de sista 2 veckorna. Hade inga symptom överhuvudtag mer än att magen började växa och mensen uteblev.

• Anonym (:))

Jag springer som en idiot o tissar helaste tiden,.. Men man är väll olika eller hur,.. en del mår illa, andra inte,..

• Anonym (ugh)

Var inte så kissnödig innan, bara något mer än vanligt... men i natt och i dag, springer på toa jämt. Enligt SM är jag i v 7+5. Enligt VUL ca 6. Orolig at något är fel...eller

• krammia

Var inte kissnödig innan man nu kissar jag ofta, framförallt på natten. Är i vecka 16. Så lugn bara lugn.

• Anonym

Nånstans runt v.23-25 där så började jag gå på toa oftare, inte innan...det är nog ingen fara, din lilla ärta till bebis är ju inte så stor än och trycker ju inget på blåsan, det kommer sen...

Svar på tråden Gravid = Extra Kissnödig!?