• gresligagreta

någon som har svart fondvägg i sovrummet? gärna bild

jag har gått med på sambons ide att måla en hel svart fondvägg. vill verkligen inte egentligen men med rätt möbler så... orkar inte bråka mer och vi har helt olika smak så finns det nån vänlig själ här på fl som vill dela med sig av  nån bild så blir jag glad!

• Svar på tråden någon som har svart fondvägg i sovrummet? gärna bild
  • nadja84

Nej, men har svarta fond-detaljer i vardagsrummet och det är jätte läckert. Tror det kan bli super bra för er med bara ni har rätt övrig inredning!!

• gresligagreta

jag är ju en vit människa och karln har nog tröttnat och kanske ge igen! ja när alla möbler och tavlor är på plats kanske man inte tänker på det, (forfarande skeptisk :-/)

• AnneVikstrand

Jag har heller ingen svart fondvägg i sovrummet. Men jag har en fondvägg. Du kan ju kika i mitt galleri om du vill :)

• nadja84
    gresligagreta skrev 2008-04-21 21:52:31 följande:
    jag är ju en vit människa och karln har nog tröttnat och kanske ge igen! ja när alla möbler och tavlor är på plats kanske man inte tänker på det, (forfarande skeptisk :-/)
    Våga,, det är kul med lite annorlunda!!
  • hally

Har ingen bild ännu eftersom vi inte satt upp tapeten än
    Vi ska ha en svart fondvägg i vardagsrummet och en fondvägg i matrummet med svart i. Tror det kommer bli jättebra! Funderar dock om vi ska ha vita kanter ut mot sidorna på den helsvarta fondväggen, tror jag kan bli himla snyggt!

• gresligagreta

defenitivt det blir ju väldigt mycket svart så något vitt måste in! jag har köpt vita ramar och en vit ramhylla från indiska sen ska jag måla sänggaveln vit och ett gammalt linneskåp ska också målas vit. sen kommer man ju till gardiner känns som att panelgardiner är helt ute.

• hally

Vi ska ha TV:n på den svarta väggen i vardagsrummet. Sen blir det kanske en vit hylla ovanför. Svarta skinnsoffor med vita sömmar och förmodligen ett vitt soffbord...eller svart
    Fondväggen i matrummet blir nog randig, en svart tapet med silvrigt mönster 50% av väggen i mitten. Sen en grå-silvrig tapet på sidorna och ytterst en svart våd.

Är panelgardinerna ute igen? Jaha ja, vad ska det vara nu då?

• ajmaj

Inte i sovrummet, men i vardagsrummet. Du kan kolla i mitt galleri!

• gresligagreta

nu ska det väll vara romantiska tyger och gärna lager på lager!

Svar på tråden någon som har svart fondvägg i sovrummet? gärna bild