Hjälp! Ska till umeå den 13 juni...
...och det finns inga lediga hotellrum någonstans. Kan någon hjälpa mig? Tips?
...och det finns inga lediga hotellrum någonstans. Kan någon hjälpa mig? Tips?
Testat hotell Pilen på Pilgatan? centralt, fräscht, mindre hotell. Annars har du ju Royal, Scandic Plaza, Flyghotellet, Dragonen...
Scandic Syd (vid OK, Teg), hotellet vid OK Parkvägen (Haga), finns ett vandrarhem vid Västra Esplanaden (har funnits iaf), Hotell Vasa vid Vasaplan (Vasagatan)...
Hotell Uman, ett centralt, mysigt och ej så stort hotell
Barntillverkning pågår skrev 2008-04-22 08:54:26 följande:
Och Stora hotellet, Grand, icke att förglömma... underbar frukost.
På www.hotels.se får jag träffar den 13:e juni (Uman och Scandic Syd).
TS kanske fiskade efter att få bo gratis hos nån här på FL?
KFUM om du är beredd på spartanskt boende. Bara ett (biffigt) stenkast från järnvägsstationen.
Jag har ringt alla hotell ni skriver om här, men ingen av dessa har 2 lediga dubbelrum. Tyvärr. Andra tips?
Jag får fortfarande fram rum på hotels.se och även via scandichotels.se. På Scandicsidan står det i o f s att rummen inte går att boka via telefon så du måste kanske boka via nätet för att hitta lediga rum.
Men jag tror faktiskt att det är så att vissa rum bara går att boka via nätet, men det borde de väl kunna tala om för dig i så fall.
nicke nyfiken76 skrev 2008-04-22 20:52:56 följande:
Är det nåt speciellt i Umeå den helgen? Jag brukar boka till mina föräldrar på Uman nån gång per år och det har aldrig varit några problem med lediga rum.
Aha då har vi väl haft tur när vi bokat i Umeå då att det inte varit nåt evenemang som bokat alla hotellrum innan vi bokat.
nicke nyfiken76 skrev 2008-04-22 22:01:06 följande:
har du testat hotell aveny (profilhotels.com)?