• Anonym (lucy)

Vilket skydd passar mig?

Nybilven singel som letar det perfekta skyddet. Med min fd fästman försökte jag få barn i 9mån utan att lyckas, innan dess åt jag p-piller (cilest28) oavbrutet i 7år. Jag vill INTE äta p-piller igen pga minskad sexlust, kan inte bli våt osv. + att jag ogärna vill knapra hormoner om jag någon gång vill bli gravid igen...  Jag är "allergisk" mot gummit i kondomer så det funkar inte.

Det perfekta skyddet?

• Svar på tråden Vilket skydd passar mig?
  • gresligagreta

avbrutet kör vi och det fungerar utmärkt...

• Anonym (lucy)

funkar väl i ett etablerat förhållande men knappast med en kille man dejtat ett par månader

gresligagreta skrev 2008-04-21 22:45:25 följande:
    avbrutet kör vi och det fungerar utmärkt...
    jaså?? får googla....
    signaturbyte skrev 2008-04-21 22:43:36 följande:
    Finns väl specialkondomer för allergiker/överkänsliga om jag inte minns fel.
  • snappi81

Jag tål inte heller gummit och det finns kondomer för överkänsliga men dom är sjukt obekväma för båda parter... dom är inte elastiska alls så det blir som att trä på en förliten plastpåse på snoppen... sambon sa att det kändes som om den skulle strypas!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • meic
    signaturbyte skrev 2008-04-21 22:43:36 följande:
    Finns väl specialkondomer för allergiker/överkänsliga om jag inte minns fel.
    ja men latexfria är dyyyyra.

jag använder pearly pdator, tycker den är toppen! men den skyddar ju inte mot sjukdomar så det är ju inget om man vill ha one night stands nån gång.
Svar på tråden Vilket skydd passar mig?