• Angdev

Några fler stjärnbarn här?

Har precis blivit konstaterad som stjärnbarn av min andliga rådgivare. E jag den enda här eller finns det fler? *nyfiken*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-22 12:07
    Roligt att prata med alla som e nyfikna o själva vet att dom är speciella. Omogna kommentarer o klumpighet klarar vi oss utan, tack.

• Svar på tråden Några fler stjärnbarn här?
  • Cricelin

Måste fråga.
    Vad är ett stjärnbarn?

• Angdev

Ett stjärnbarn är en speciell själ som kommit till jorden utav en anledning. Ofta har en sådan själ lite problem med att anpassa sig efter jordens normer. Första gången en sådan själ kommer till jorden blir det adhd-barn.

• Bosse2k

Jag har också blivit diagnostiserad som stjärnbarn. Andra stjärnbarn var Adolf Hitler och josef Stalin bland annat.

• Angdev
    Bosse2k skrev 2008-04-22 08:49:38 följande:
    Jag har också blivit diagnostiserad som stjärnbarn. Andra stjärnbarn var Adolf Hitler och josef Stalin bland annat.
    Ok, hade kanske velat relatera till några andra mer trevliga. Nyfiken hur dom fick reda på det.
  • Dodisens mamma
    Bosse2k skrev 2008-04-22 08:49:38 följande:
    Ok men dom hade ju svårt om nån att anpassa sig
    Pilanga skrev 2008-04-22 08:42:17 följande:
    Ett stjärnbarn är en speciell själ som kommit till jorden utav en anledning. Ofta har en sådan själ lite problem med att anpassa sig efter jordens normer. Första gången en sådan själ kommer till jorden blir det adhd-barn.
    Ok intressant men dom andra gångerna dom barnen kommer till jorden vad är det för speciellt såna brukar uträtta under sitt jordeliv?
  • Angdev

Dodisens mamma skrev 2008-04-22 08:59:52 följande:

Ok intressant men dom andra gångerna dom barnen kommer till jorden vad är det för speciellt såna brukar uträtta under sitt jordeliv?
    Behöver inte vara något speciellt varje gång vi kommer tll jorden. Ofta så e "vanliga" stjärnbarn så många som 200.000 gånger på jorden.
  • Bosse2k

Så ett stjärnbarn är en människa som uträttar stordåd men ibland inte uträttar stordåd? Bättre beskrivning än så tack! :)

Iallafall så hittar jag inte några andra stjärnbarn än Hitler och Stalin... ja och mig då. Så då är vi stjärnbarbn ju iallafall 50% snäll då! :D

• Angdev
    Bosse2k skrev 2008-04-22 09:15:52 följande:
    Så ett stjärnbarn är en människa som uträttar stordåd men ibland inte uträttar stordåd? Bättre beskrivning än så tack! :)Iallafall så hittar jag inte några andra stjärnbarn än Hitler och Stalin... ja och mig då. Så då är vi stjärnbarbn ju iallafall 50% snäll då! :D
    Om du har blivit "diagnoserad" som stjärnbarn, behöver du knappast en förklaring.
Svar på tråden Några fler stjärnbarn här?