• Anonym

Uppblåsbara knulldockor

Ni killar som har brist på äkta hål, har ni testat en uppblåst knulldocka, har sett att det finns för ca. 300 kr att köpa, är det något att ha eller känns det bara helt fel? Eller finns det andra saker som man inte kan vara utan istället som kan kan satsa på :) (Ni fattade sista meningen va haha)

• Svar på tråden Uppblåsbara knulldockor
  • W W

jag är inte kille men jag har känt på diverse dockor ändå även om jag aldrig ägt någon själv.. o dom kostar en hel del innan dom ens bli lite annat än komiska.. men hur dom känns att knulla vet jag inget om (jag ville bara lägga mig i ändå *s*)
    hade jag varit kille så hade jag satsat på andra leksaker

Varför får inte jag hälsa på hos roadrunner o Fidelis ad urnam fast jag inte är blockad
  • Anonym

Jga har köpt en manlig knulldocka med roterande snase ska bli kul och se vad det är för nått kosta bara 279 så kunde inte låta bli är så nyfiken

• Minerad

Med roterande snase.. vilken underbar mental bild jag fick! Hoppas att den är schysst.

• Anonym ((-.-)kille)

haha roterande snase..va i ajsingen kan d vara =) låter farligt ju.
    O nej jag har inte testat men e nyfiken ja me precis som du TS ;)

Anonym skrev 2008-06-01 18:38:14 följande:
    Jga har köpt en manlig knulldocka med roterande snase ska bli kul och se vad det är för nått kosta bara 279 så kunde inte låta bli är så nyfiken
  • Anonym
    Minerad skrev 2008-06-01 19:07:40 följande:
    Med roterande snase.. vilken underbar mental bild jag fick! Hoppas att den är schysst.
    haha ja det hoppas jag med! Är ju bra att ha en om man blir riktigt kåt och gubben jobbar
  • Anonym
    Anonym ((-.-)kille) skrev 2008-06-01 19:09:57 följande:
    haha roterande snase..va i ajsingen kan d vara =) låter farligt ju.O nej jag har inte testat men e nyfiken ja me precis som du TS ;)
    hehe blanda ihop den med en annan jag sett, den här har bara vibrerande snase!
  • Cacto

Jag har alltid tyckt att det största problemet skule vara är om man orkar ha sex efter att ha blåst upp dockan, och om man har den uppblåsbar hela tiden blir det väl förvaringsproblem.

Fast den kanske kommer med fotpump?

• Anonym (Greger)

Jag har kompressor!
    Tar 10 sekunder att fylla Barbara!
    Och hon är villig i alla hål ;)
    Inte alla tjejer som är *skratt*

• Cacto

Aha, där ser man! Det var ju bra att man inte behöver trötta ut sig i förväg då.

• Anonym (Greger)

Ack om man vore kvinna!
    Hela grönsaksdisken full... Börja med gurkor och morötter... gå över till Abureginer o s v ;)

• Anonym
    Anonym (Greger) skrev 2008-06-01 20:16:08 följande:
    Ack om man vore kvinna!Hela grönsaksdisken full... Börja med gurkor och morötter... gå över till Abureginer o s v ;)
    Nja vet inte om jag skulle vilja stoppa en gurka eller morot direkt!
  • Anonym (Greger)

Olika där. Varenda kille skulle - om dom hade en slida - testa vilka grönsaker som gick in där!

• Anonym
    Anonym (Greger) skrev 2008-06-01 20:21:38 följande:
    Olika där. Varenda kille skulle - om dom hade en slida - testa vilka grönsaker som gick in där!
    känns inte så fräscht men visst går ju trä på en kondom
  • Cacto
    Anonym skrev 2008-06-01 20:18:14 följande:
    Nja vet inte om jag skulle vilja stoppa en gurka eller morot direkt!
    Med kondomer borde det funka! Men jag skulle inte heller vilja köra utan, de sprutar ju inte lite insektsgift på grönsaker direkt, och det vill inte jag få in...
  • Anonym
    Cacto skrev 2008-06-01 20:23:19 följande:
    Med kondomer borde det funka! Men jag skulle inte heller vilja köra utan, de sprutar ju inte lite insektsgift på grönsaker direkt, och det vill inte jag få in...
    Nej det vill man ju inte få
  • Anonym (vego)

Det är skönt som tusan ju att ta en lite större gurka och ha kondom på och leka med. morötter går in på andra ställen även den med kondom :p
    Gillar man att testa på saker ska man göra det ;)

• Anonym (Greger)

Abureginer (eller hur tusan det stavas) ? Knappast möjligt *ler*

Svar på tråden Uppblåsbara knulldockor