• Anonym

*Är det några tjejer här som brukar

Är det några tjejer här som brukar ringa till en sexlinje o ha telesex me killarna där? Ja brukar ringa dit men det känns som om jag är ensam i hela världen om d, d brukar ju bara vara killar som gör d.

• Svar på tråden *Är det några tjejer här som brukar
  • silhuett

Nej, det har jag aldrig gjort, skulle inte våga
    Däremot brukade jag o min man ha telefonsex medans vi fortfarande hade vårt förhållande på distans!

• jargato

Är lika många tjejer som killar som tänder på telesex. Är ett anonymt o bra sätt att ha sex utan att träffas. Är väldigt vanligt från båda könen.
    Om du trivs med det så ska du fortsätta:)

• Anonym

Jag gör oxå det! Men jag har aldrig hört talas om nån annan tjej som haft det.

• Anonym

Jag tror att det är betydligt fler killar än tjejer, men nog finns det tjejer som hänger där oxå, annars skulle ju inte killarna ha nån att prata me

• Anonym (Frågvis)

Har du något bra nr att rekomendera

• Kokoskorven

Men... ni är singlar eller..?

• blip

skulle aldrig göra det under ett förhållande, till att börja med...

sen så är det fruktansvärt dyrt,
    i såna fall är det ju bättre med sexchatt som e gratis i princip...

• hobnob

Brukar det inte stå i sådana annonser att det kostar 19:50/minut, eller nåt sånt???
    Hur kan det vara värt det?

Ser absolut inget fel i att ringa dit, om man tycker det är värt pengarna OCH om man är singel!!
    Antar att ni som gör det inte har en partner?!

• Good News

Jag tycker de där singelfrågorna lyfter en intressant fråga.

Hur mycket mer "otroget" är det jämfört med porrfilm?
    Hur mycket mindre än "riktig" otrohet?

Jag har aldrig testat, kan liksom inte rktigt föreställa mig hur det kan vara upphetsande, jag skulle nog bara bli generad...

Jag skulle ta lite illa vid mig om min tjej använde sådana tjänster när jag är borta, men jag skulle inte se det som otrohet.

• jargato

bästa är ju att telesexa med en annan tjej som inte tar betalt naturligtvis. Vem vill betala 20 kr i min!

• plum

Det är lite jobbigt med telefonsex tycker jag , för när man stoppat in luren hör man ju inte *s*

• Kajak

Hej alla!!!

Jag och min kärlek har 3G-mobil varsin så det är perfekt för oss att ha telefonsex via videosamtal för vi ser hela oss!!
    Gissa vad min kille har sett på mig! hoho...

Min kärlek var i Norrköping på jobbet 3 veckor i rad. gissa om jag SAKNADE honom och att huset känns TOMT trots jag har 2 katter hemma...
    Tack o lov för 3G-mobil!!!! dom är som en bibel för oss då. hoho...

3G-forever!!!

Svar på tråden *Är det några tjejer här som brukar