• Anonym (fnitter)

haha, gör era killer oxå så?

Måste fråga om era killar också är så här "omogna" eller kanske rättare sagt har lika livlig fantasi

Efter att sambon kommit ur duschen så ställer han sig och gör helikoptern (slänger runt snoppen). Sen ställer han sig brevid och helt plötsligt gör han figurer med snoppen+ pungen, ex; "vindsurfare", "persika", "plommon", korv med bröd etc.!

haha tycker han är helt funtad men rolig

• Svar på tråden haha, gör era killer oxå så?
  • Hella182

Mitt ex gjorde jämt så, inte min humor tyvärr...

you have not lived until something you love has died
  • Anonym

jorå..jag har oxå en lustigkurre här hemma;)

• Anonym

japp... dansar och slänger med den. haha inte kloka..

och jag frågar VARJE gång vad han skulle säga om jag kom ut ur duschen och gjorde samma sak med de nedre läpparna... tror han hade tuppat av då!

• Anonym (jomenvisst)

Hehe, ungefär samma här! Han brukar skaka på rumpan så snoppen åker hit och dit, den plaskar mot hans lår. Efter att ha sett det i några år är jag väl kanske inte lika road längre som jag var förr.

• Anonym (40 år)

*Sträcker upp en hand*

Så sent som för 2 veckor sedan var jag och 5-åriga dottern ute på altan och när jag vände mig om såg jag en nyduschad 41-åring komma från badrummet och ställer sig och gör helikoptern. Det var väl ämnat för mig men dottern råka se det och skratta gott åt det.
    frågan är om han gör nåt liknande fler ggr för hon har redan hunnit berätta det för andra

• Anonym

Anonym (40 år) skrev 2008-04-22 22:13:15 följande:

*Sträcker upp en hand*Så sent som för 2 veckor sedan var jag och 5-åriga dottern ute på altan och när jag vände mig om såg jag en nyduschad 41-åring komma från badrummet och ställer sig och gör helikoptern. Det var väl ämnat för mig men dottern råka se det och skratta gott åt det.frågan är om han gör nåt liknande fler ggr för hon har redan hunnit berätta det för andra
    Hahahaaa..rätt åt honom;)
  • Anonym (40 år)
    Anonym skrev 2008-04-22 22:16:54 följande:
    Anonym (40 år) skrev 2008-04-22 22:13:15 följande:
    Hahahaaa..rätt åt honom;)
    Mycket!
  • Anonym (fnitter)

haha dessa härliga män!
    förstår inte vad dom får allt ifrån ^^

• Anonym (en till)

Min sambo på 40 år gör också så, antingen på väg till duschen, på väg ut ur duschen eller så gör han det både före och efter! Det ser ganska så komiskt löjligt ut men vill han göra så för sig själv så må han ju få göra det.

Kan bra tänka mig hur det kommer att se ut när han är 80+ och gör så på hemmet!

• scharlotta

Självklart!

Jag köpte en bok till honom i julklapp (våran första jul tillsamman) som heter "Origami of the penis"
    En liten instruktionsbok om hur man gör figurer men penis och pung

Helt och hållet min humor ;-D

• Anonym (hi hi hi)

min sambo har lärt våran 3,5åring att göra helikopternSkrattande mycket sötare när min son gör det!

• Anonym
    Svar på #4
    samma här. Min sambo gör desamma haha. Sjuka=)
Svar på tråden haha, gör era killer oxå så?