• Anonym

Tjat tjat tjat

Min kille tjatar hela tiden om att hans k*k är så liten.
    Jag har aldrig klagat på den men börjar bli trött på detta eviga tjat
    Den är inte världens största, så är det ju men vad fan... Det vet vi ju båda två. Ingen idé om att tjata om min längd, jag blir inte längre för det liksom...
    Hur ska jag få stopp på detta??

• Svar på tråden Tjat tjat tjat
  • oktobergroda

Finns ett bra "ordspråk": "It's not the size - It's how you use it!". Tala om det för honom och se vad han säger. (du har säkert redan gjort det, men testa...)

• Anonym

Han tycker att det är så konstigt att jag inte kan få vaginala orgasmer. Jag får det inte hur vi än gör.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-23 11:29:59 följande:
    Min kille tjatar hela tiden om att hans k*k är så liten. Jag har aldrig klagat på den men börjar bli trött på detta eviga tjat Den är inte världens största, så är det ju men vad fan... Det vet vi ju båda två. Ingen idé om att tjata om min längd, jag blir inte längre för det liksom...Hur ska jag få stopp på detta??
    Ha, ha, vilken stämningshöjare. "Men kolla så liten den ser ut jämfört med din stora röv..." Har ingen aning vad du ska göra, men håll han borta från FL för här är alla kukar 20 cm minst.
  • oktobergroda

Välkommen i klubben. Har läst statistik över det, och det är VÄLDIGT OVANLIGT. Men han har säkert sett någon rulle där alla tjejer fick det, och går på den statistiken... Killar... *hmm* Men i alla fall, det är ovanligt med vaginal orgasm...

• oktobergroda
    Anonym skrev 2008-04-23 11:34:33 följande:
    Ha, ha, vilken stämningshöjare. "Men kolla så liten den ser ut jämfört med din stora röv..." Har ingen aning vad du ska göra, men håll han borta från FL för här är alla kukar 20 cm minst.
    HAHA! Den var bra. Minst 20... Statistiskt sett också ganska ovanligt... =) Men om man skulle fråga runt så skulle man nog få höra det. Hur många killar vill egentligen erkänna att de har en "liten". Fast medel ligger väl runt en 14-15 eller nåt va? Om det inte är mindre?
  • Miim
    Svar på #2
    Anonym skrev 2008-04-23 11:34:10 följande:
    Han tycker att det är så konstigt att jag inte kan få vaginala orgasmer. Jag får det inte hur vi än gör.
    Det är väl inte så vanligt att genomsnittskvinnan får orgasmer bara genom vaginal penetration?
    Jag har då aldrig fått det o har varit med karlar med både stora små o mitt imellan..

Låter som din karl lider av svår prestationsångest - gör det tydligt att han duger precis som han är!
    Sen kan du väl alltid tillägga att det sexigaste som finns är ett stort självförtroende - inte en stor kuk!
  • pomeransen

Liten i förhållande till vad, menar han?

Om ni har bra sex finns det ingen anledning för honom att göra ett problem som bara finns i hans huvud till ett verkligt problem. Man har ju vad man har. Han ska inte lägga det på dig.

Och vem jämför han sig med när han säger så? Kollar han mycket på porr kan han ha dragit på sig en skev bild av vad som är normalt.

Många killar är hjälpta av fakta. Ofta visar det ju sig att de statistiskt sett inte är så olyckligt lottade som de tror.

• allakantralla

Att killar tycker deras kuk ser liten ut, kan ju också bero på att de ser den uppifrån. Då blir ju perspektivet ett annat, och den ser mindre ut än vad den är.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-23 11:29:59 följande:
    Min kille tjatar hela tiden om att hans k*k är så liten. Jag har aldrig klagat på den men börjar bli trött på detta eviga tjat Den är inte världens största, så är det ju men vad fan... Det vet vi ju båda två. Ingen idé om att tjata om min längd, jag blir inte längre för det liksom...Hur ska jag få stopp på detta??
    min man är likadan. men ja klagar inte, tycker den är lagom, så länge man känner den, så kan det ju inte va fö liten
  • pomeransen

Och det där med vaginala orgasmer ? det är inte direkt vardagsmat för de allra flesta kvinnor. Och det blir knappast bättre av att sätta press på partnern att hon förväntas få det.

Jag tror att han skulle behöva läsa på lite.

Svar på tråden Tjat tjat tjat