Har du fräknar?
Jag har det.jag tycker det är fint och ser somrigt ut.
Jag har det.jag tycker det är fint och ser somrigt ut.
skulle vara kul och veta hur många vuxna här på fl som har det,jag googlade på fräknar och det stod att det inte är så vanligt hos vuxna?!
Jag ha rfräknar...
Dock inte så jätte tydliga, men de syns iallafall.
De kommer alltid fram med solen
Jag har fräknar i hela ansikte. De syns inte så mycket på vintern, men kommer fram på våren när solen tar ett ordentligt tag i ansiktet. Tyckte inte det var så kul när jag var yngre, men nu bryr jag mig inte längre. Då får jag i alla fall lite färg i ansiktet
Jag har
Har några på näsan som kommer fram med solen!
jag får fräknar, att de har poppat upp nu ser jag som ett vårtecken tycker det är ganska fint
jag har ett band med fräknar över näsan. dem kommer fram samtidigt som vårsolen =)
Japp massor både i ansiktet och på armarna... de syns tydligt på sommaren och mindre på vintern!!
Jag har, rödlätt i grunden. Så jag ser ut som en prickig kräfta på sommaren. Byter skinn på vintern till en kritvit lättprickig variant.
jag har inte.. men har alltid velat ha fräknar över näsan som mamma o brorsan.. men det fick jag inte ärva av mamma =/
Mina har också kommit fram nu:)
Undra varför man får det?
Beror på hur stor pigmentbildning man har i kroppen.
Vissa har inget... vissa har lite mer och vissa har jätt emycket så de blir alldeles prickiga över hela kroppen
Själv så får jag fräknar under ögonen/kindknotorna och över näsan
Får lite fräknar på sommaren trots att jag är mulatt
Har fräknar i ansiktet som förökar sig massor nu när det är sol Har litegrann på armarna också, men ingen annan stans. Hade nästan inga fräknar när jag var barn utan de har kommit med åren.
Ja, fast bara små och svagt bruna nuförtiden. Jag tycker också att det är charmigt nu när det är så lite! Men när jag var barn hade jag stora, mörka fräknar som gick in i varandra och dessutom illrött hår - då tyckte jag att det var hemskt! Som Pippi Långstrump!!! :) (Håret bleknade också med åren till en riktigt vacker guldblond färg.)
Jag är fräknig i ansiktet och på mina armar och underben, hmmm... Tillhör den där "rödlätta" skaran, men trivs med dem. De är dock inte så framträdande, annat än vid solbränna då!
Jag har fräknar i ansiktet, på armarna och på benen.
jag har