• SMS

rainbow dammsugare ngn erfarenhet?????????

NÅGON SOM HAR ERFARENHET AV ATT KÖPT DAMMSUGAREN RAINBOW??????
    FÖRSÖLJAREN VAR HÄR IKVÄLL OCH JAG HAR KÖPT DEN... ;)
    HJÄLP VAD HAR JAG GJORT??????
    VISST JAG HAR INTE TÄNKT ATT JAG SKA HA DET KLÖINISKT RENT NU HEMMA BARA FÖR DET, FÖR JAG FATTAR VAD IN GRANNE MENAR MED ATT DET ALDRIG SKA VARA FÖR RENT HEMMA FÖR DÄRIFRÅN KOMMER ALLERGIER..TROR SJÄLV ATT DET VISSLIOGEN ÄR SANT MEN OM MAN HAR HAFT FÖRSÄLJAREN HEMMA PÅ VISNING AV DAMMSUGAREN SÅ FATTAR NI/DU VAD JAG MENAR MED ATT SÅÅÅÅÅÅÅ SKITIT VILL JAG INTE HJA DET....

• Svar på tråden rainbow dammsugare ngn erfarenhet?????????
  • Åzzy

Min pappa sålde dom på 90-talet, den är väl bra tror jag, vi hade ju givetvis en sån då!

• krypet fem

Jag tycker den är jättebra! Det blir rent och fräscht hemma. Älskar den där luftrenar-funktionen. 

MEN den var svår att förvara och tog lite tid att bygga ihop (vet inte hur dom nya är, vi hade en äldre modell) så det var sällan jag orkade ta fram den så nu bor den hos svärmor och svärfar. Brukar låna den ibland och ta storrengöring. Hade nån matt-tvätt som var bra, och även extra lång slang, så då nådde den nästan runt hela huset utan att man behövde dra hela maskinen efter sej.

• Izzy81

jag har den nya modellen, och tycket att den är underbar, och allt den kan göra, man blir så förvånad....
    Dem som har haft pressentation hemma fattar vilken skilnad maskinen gör i hemmet, specielt med tanke på alla alergier och sjukdommar man kan få pga kvalster och damm..
    Har en vän som säljer om någon är intesserad att se en sån presentation....jag tycket att det är värt att see...

• Ohmana

Hej!

Min rainbow är 25 år och suger fortfarande lika bra som ny. Den absolut bästa dammsugaren jag nånsin haft! Dammsug i sängen får du se!

• zZzZz
    Ohmana skrev 2014-10-08 14:23:40 följande:

Hej!

Min rainbow är 25 år och suger fortfarande lika bra som ny. Den absolut bästa dammsugaren jag nånsin haft! Dammsug i sängen får du se!

Det var väl himla onödigt att lyfta en SEX år gammal tråd ?
Svar på tråden rainbow dammsugare ngn erfarenhet?????????