• Immini

Tips för sex utomhus...

Som rubriken låter...
    Någon som har något bra tips på platser osv.
    Börjar bli varma o sköna grader ute, och när vårsolen kommer fram blir man alltid lite extra sugen.
    Siktar på en riktigt skön kväll ute, men skulle vilja testa något nytt för en gång skull. TIPS!?

• Svar på tråden Tips för sex utomhus...
  • Kallemannen

Vill ni ha sex där andra också har det eller va helt själv?

Lyckost din kille föresten! Du var otroligt fin.

• Immini

Kanske inte med andra samtidigt... Då har jag för mycket annat o tänka på. kan inte koncentrera mig på vad jag borde.. :-P

Kille o kille, men föredetta sambo får han väl heta.
    Har inte riktigt lyckats bryta sexbiten riktigt än.

har du några tips till mig?
    Kan även tillägga att jag bor i ett ganska litet samhälle, så det funkar inte riktigt o bara hoppa ut på verandan..

• Anonym (skönt)

Tips: Ta bilen och åk upp på en enslig skogsväg en fin dag, ta med en filt...börja med att reta din snubbe och luta dig framåt vid bilen och puta med rumpan mot honom, ha på dig en kjol som du sakta drar upp och låt han se...smek dig själv och låt honom hållas på sträckbänken lite...lägg sedan ut filten på marken och ställ dig på alla fyra och säg "Kom och knulla mig nu".

• Immini
    Det var ett bra tips.. kanske man skulle prova.
    Dags för honom att bli lite retad också.
    han låter nästan alltid mig lida tills han inte klarar av o hålla sig mer.
  • Kallemannen

Ser man ut som du så borde man ju ha en del att välja på... Synd man inte bor närmare...
    Skogen i alla ära, men ofta är det mycket insekter som stör där. Jag skulle hellre förespråka vid havet eller vi en sjö där det är lite ödsligt. Om det är lite senare så kan ni ju bada naken först och sedan älska i vattnet eller när ni kommit upp ur vattnet.

Immini skrev 2008-04-24 10:55:42 följande:
    Kanske inte med andra samtidigt... Då har jag för mycket annat o tänka på. kan inte koncentrera mig på vad jag borde.. :-PKille o kille, men föredetta sambo får han väl heta. Har inte riktigt lyckats bryta sexbiten riktigt än. har du några tips till mig?Kan även tillägga att jag bor i ett ganska litet samhälle, så det funkar inte riktigt o bara hoppa ut på verandan..
  • Immini

Nakenbad i all ära.. Har aldrig haft spec. svårt o vara naken tillsammans med honom oavsett om det är i vatten eller på land.. Men vattnet är ju då ganska kallt fortfarande. Har ju mycket svårt att tro att hans ... är riktigt sugen när den varit i vatnnet o fått krypa in i kroppen för att få behålla värmen, haha!
    Oh du, det är värre än du tror. men tackar så mycket för komplimangen. Kan ju också säga att jag aldrig varit den som tagit första bästa för att få lite penis.
    Då håller jag mig hellre till, möjligtvis gammalt, men bra sex. Mer tips?

Kallemannen skrev 2008-04-24 11:35:17 följande:
    Ser man ut som du så borde man ju ha en del att välja på... Synd man inte bor närmare...Skogen i alla ära, men ofta är det mycket insekter som stör där. Jag skulle hellre förespråka vid havet eller vi en sjö där det är lite ödsligt. Om det är lite senare så kan ni ju bada naken först och sedan älska i vattnet eller när ni kommit upp ur vattnet.
  • Kallemannen

Nu är jag ju 20 år äldre så jag tror ändå inte att du skulle nappat om jag försökt....
    Om varken vatten eller skoj passar så borde det bara finnas berg och ängar kvar...

Immini skrev 2008-04-24 11:40:12 följande:
    Nakenbad i all ära.. Har aldrig haft spec. svårt o vara naken tillsammans med honom oavsett om det är i vatten eller på land.. Men vattnet är ju då ganska kallt fortfarande. Har ju mycket svårt att tro att hans ... är riktigt sugen när den varit i vatnnet o fått krypa in i kroppen för att få behålla värmen, haha!Oh du, det är värre än du tror. men tackar så mycket för komplimangen. Kan ju också säga att jag aldrig varit den som tagit första bästa för att få lite penis. Då håller jag mig hellre till, möjligtvis gammalt, men bra sex. Mer tips?
  • Raven Waves

Leta upp ett bra träd med låga grenar som du kan sitta på medan han smackar på dig...! Eller hitta nån brygga som inte hamnat i vattnet än som ni kan juffsa på...? Våldsgästa nåns gamla övergivna eka eller sno med en solstol ut i skogen och släpp loss...

• Immini

Både vatten och skoj passar, absolut inget fel med det. Men liite kallt i vattnet kanske. Men man kan ju alltid skvalpa runt lite med fötterna o stänka ner honom, så att han säkert måste ta av sig kläderna.
    Det skiljer 11 år mellan mig o "sambon" så sig aldrig aldrig! ;)
    Pratade faktiskt med honom precis, o det blir en tripp till sjön en liten bit bort senare i eftermiddag. :D Tackför tipset- :)

Kallemannen skrev 2008-04-24 12:07:58 följande:
    Nu är jag ju 20 år äldre så jag tror ändå inte att du skulle nappat om jag försökt.... Om varken vatten eller skoj passar så borde det bara finnas berg och ängar kvar...
  • Immini

Du har så rätt. Ska försöka hinna med i praktisera alla era exempel innan dagen är slut. :D Tack!

Raven Waves skrev 2008-04-24 12:24:51 följande:

Leta upp ett bra träd med låga grenar som du kan sitta på medan han smackar på dig...! Eller hitta nån brygga som inte hamnat i vattnet än som ni kan juffsa på...? Våldsgästa nåns gamla övergivna eka eller sno med en solstol ut i skogen och släpp loss...
  • Kallemannen

Du får berätta hur det gick sedan!

Immini skrev 2008-04-24 12:42:37 följande:
    Du har så rätt. Ska försöka hinna med i praktisera alla era exempel innan dagen är slut. :D Tack! Raven Waves skrev 2008-04-24 12:24:51 följande:
  • Laarsaa

Lite långt inlägg men du kanske får nån idé.

Vi är så ofta vi kan ute på såväl dagsvandringar som ute på 2-3 dagars-tripper och vi har en gemensam "rutin" sen uppåt 15 år och det är att att vi ska ha sex när vi är på nytt ställe.
    Det är som att vi "pinpointar" platsen genom att vi haft sex där.
    Så när vi kommer till tex en sevärd ruin, bara för att ta ett exempel, letar bägge också efter en bra plats att ha sex på.
    Innan vi lämnar stället tar vi sen alltid två foton där hon fotar min styva som syns blurrigt i förgrunden och ruinen tydligt i bildcentrum. Jag gör lika, så en av hennes styva  bröstvårtor syns blurrigt i förgrunden och ruinen tydligt i bildcentrum. 
    Har vi möjlighet så skickar vi även upp drönaren så den filmar oss när vi har sex. 

Det här gör att vi alltid har med oss filt, uppblåsbar kudde, glidmedel och våtservetter nedpackad i ryggsäckarna tillsammans med det övriga vi behöver som drönare, mat o dryck, regnkläder, ombyte etc.
    Vi är även alltid lätt klädda och avklädda.
    Hon har vandringskjol utan innerbyxa och är utan bh. Trosor o bh tar hon på sig först om vi tex ska handla när vi kommer hem. Jag har vandringsshorts utan något under.
    Om jag glömmer fota så påminner frun o vice versa. 
    Bilder o filmer delas aldrig utan de är bara för våra egna minnen.

Men det finns ett ställe där vi sagt att varje gång vi passerar, ska vi ha sex där. Och nästan varje gång har vi det. 
    Anledningen är att det är en spännande plats som ligger bara ca 20 meter från en högtrafikerad riksväg. Platsen ligger högt ovan vägen och med en gammal bänk längst upp.
    Där är det också "enligt rutin", frun ligger på filten med sidan med baken mot mig o "håller koll på trafiken". Eller som hon sa: "Två pulser, jag känner din kuk pulsera i mig och framför mig ser jag trafikpulsen" :D 

Men vi ändå valt att stå över den platsen några gånger och det är när vi kommer på motorcykel. Det blir för krångligt med all skyddsutrustning. :/

Det vi tycker är roligt just att vi bägge vill ut i naturen och uppleva allt det vackra, sevärdheter och att i det har vi en mysig, "rutin" även om ordet låter trist.  

• Anonym (Gr)

Jag har haft flera äldre gifta älskarinnor där vi fick smyga att ses och därför blev det ofta utesex i skogen och på ängar, t.ex på Djurgården. Ett bra tips är att vara vaccinerad mot fästingar. 

Svar på tråden Tips för sex utomhus...