ni som har länsförsäkringar/och brutit handen
har en olycksfallsförsäkring hos länsförsäkringar och har brutit handen, undrar hur mycket man kan få ut på den, är det ngn som har erfarenhet av detta??
har en olycksfallsförsäkring hos länsförsäkringar och har brutit handen, undrar hur mycket man kan få ut på den, är det ngn som har erfarenhet av detta??
puffar! ingen...
hur menar du?
du får dina sjukhuskostnader ersatta, möjligen förlorad arbetsinkomst. mer än så tror jag inte.
jag menar om man får ngn viss summa, t.ex ett brutet ben = 6000 bruten arm=5000 eller om det är samma som den försäkringen genom facket där fick jag ut 2400 som var max beloppet att få ut vid en som skada 6% av ett basbelopp.
ingen som varit med om detta?
Varför inte ringa dem och fråga?
har gjort det men de visste inte, det gick inte prata med rätt avdelning utan jag fick fylla i lite papper och skicka in.
puffar! ingen som erfarenhet av detta???
Jag var försäkrad i länsförsäkringar när jag bröt benet -99. Då hade dom ingen fastslagen ersättning utan dom pengar jag fick (för sveda och värk samt vanprydande ärr) baserades på hur AFA hade bedömt skadorna (olyckan skedde på arbetstid så jag fick ersättning genom jobbet också). Jag tror att summan från Länsförsäkringar hamnade någonstans runt 24 000kr men det var ju ett antal år sen.
ingen annan som inte blivit skadad i jobbet...
puffar...ingen?
puffar...ingen?
puff
ingen idag heller
Du har ju fått flera svar? Det enklaste måste ju vara att vänta och få reda på det direkt ifrån försäkringsbolaget.