Hökarängen
Någon som kan säga bra/dåligt om att bo däråt?
Någon som kan säga bra/dåligt om att bo däråt?
Helt ok. Lite inneslutet bland stora vägar kanske, men trevligt 50-talscentrum, normalt sett bra t-baneförbindelser (just nu ersättningsbussar) och rätt nära stan (15 min till skanstull cirka) och nära Farsta där "allt" finns.
JAG skulle dock undvika Fagersjö, har ringt på lägenheter där de skrivit Hökarängen men som visat sig ligga i Fagersjö.
Det är rätt stor skillnad på Hökis och Fagersjö.
Ok!
Jag söker mest nära t-bane hpl. Om just det omr. Jag har bott rätt nära Farsta C som närmast det omr alls, fast...det är 5,5 år sen...
Förresten, delar av veckodagsområdet tycker jag ligger alldeles för trafikstört. Hur kul är det att ha Örbyleden som enda utsikt... Men runt Stadsbudsvägen och Cigarrkvarteren är det riktigt fint. Fördelen med Hök är att det går hyfsat lätt att få iaf en tvåa där via Bostadskön utan att hamna miltals ut i någon obskyr förort
Jag har kollat via bostad.stockholm, det kanske är den du menar? Jag har stått kort tid.
Pluggar. Den lgh jag anmält intresse för nu, ligger ca 350 kr högre än min nuvarande. Ingen aning om jag ens har chans att åka och kolla.
Det är Piprensarvägen, rätt långt in. Känner du till det omr?
Ja Bostad Stockholm ja. Jag vet inte i detalj gata för gata i Hökarängen, vi hamnade till slut i Bagarmossen, men Cigarrområdet i stort verkar bra tycker jag. Dit hör väl Piprensarvägen.
Hur lång tid har du stått? Jag var etta på tvåor i Hök efter cirka sex år.
Jahaja...! Hrm...ja då är det inte nån chans alls att jag får den. Jag ställde mig i kön strax innan årskiftet nu.
Söker mest på skoj, men, vill gärna flytta om tillfälle kommer ändå.
Vad jag kollat på eniro ligger Piprensarv i det omr.
Fast jag är ingen expert!! Du kanske visst får den....