• Honeymother

"Skinnbyxor"- yes or no!?

Jag rensade ur min garderob på en massa avlagda kläder och hittade då ett par byxor som ska imitera skinn/läder. Jag har lite nostalgi inför att slänga dem och ber nu er om era åsikter.

Skinnkjolar eller  fuskskinnkjolar ska ju vara så himla inne just nu, men skulle det fungera att även bära dessa byxor? Jag har lagt in en bild ( förlåt för kvaliteten!) i mitt galleri under Diverse bilder, så ni kan titta.

De är faktiskt snygga på och jag har ej haft dem som vardagsbyxor utan mer vid festliga tillfällen. Kan jag lägga dem i högen "BRUKBARA" eller ska jag kassera dem, tycker ni?

Jag vill ju inte klä ut mig och bli patetisk om något är FULLKOMLIGT VIDRIGT  och out-of-style, sas.Skrattande 

Stolt mor till 3 unika Honeybees
  • Svar på tråden "Skinnbyxor"- yes or no!?
  • enlitenbitkaka

Nej jag skulle INTE ta på mig skinnbyxor och hoppas inte du gör det heller ;)

Vill ni kika in hos mig? Inboxa så fixar jag det!
  • Vickan I

Jag måste nog säga nej, kassera. Men bara min åsikt .

google it goddammit!!!!
  • Lilith74

Nej skinnbyxor går bort så mycket som något bara kan gå bort...
    Jag och maken passerade en frisörsalong igår och en av tjejerna hade skinnbyxor. Både han och jag stannade och bara tvärstirrade och sade typ "oj, det var inte igår" och "är hon eskortflicka eller på väg till maskerad"
    Vi är inte speciellt modemedvetna någon av oss, men skinnbyxor är bara SÅÅÅÅÅ -98.

• Kazeer

Jag har aldrig förstått vad det är som är så snyggt med skinnkjol/skinnbyxor. Det må vara hur inne och modernt som helst men enligt min mening går det fetbort.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • No way

nej nej nej nej NEEEEEJ!! *panik* enda gången de e oki är när man åker mc

• Raka Pungen

Skinnbyxor är kanske det fulaste som nånsin skapats i modeväg.

• Vickan I

Dessutom måste jag ha missat att fuskskinnkjolar är inne nu , det går fetbort det också .

google it goddammit!!!!
  • Vickan I
    riot skrev 2008-04-24 20:09:15 följande:
    Ross!
    jaaaa
    google it goddammit!!!!
  • Kazeer
    riot skrev 2008-04-24 20:09:15 följande:
    Ross!
    Ja, just det
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden "Skinnbyxor"- yes or no!?