• Ditsy

Hårförlägning i Göteborg?!

Tjohooooo Allesammans !

Nu är jag sugen att fixa riktigt hårförlägning och vet inte verkligen inte vilken frisösalong som är både bäst och billigast i GÖTEBORG?!

Hoppas ni som vet och av erfarenhet skriver och tipsar skulle vara oerhört tacksam skulle hjälpa en hel del.. Man vill ju inte slänga bort en summa pengar så sedan inte är värd ...

• Svar på tråden Hårförlägning i Göteborg?!
  • ASG82

var på safari en gång de va bra, minns inte priset men tyckte inte att det va så dyrt vad jag minns

• pajas01

ååh kommer inte ihåg vad dem heter dem ligger uppe på aschbergsgatan.. ser dem om man åker spårvagnen upp til landalatorg ifrån vasa.. åker inte där längre.. kompisen gjorde det där och va nöjd..

men sen gör många "vanliga" salonger det också.. satt å pratade om de med min frisör här i mölnlycke för dem gjorde de också

• Cactuz

Jag var o skulle slinga o klippa håret på Göteborgs frisörskola, samtidigt var en tjej där med page o gjorde en hårförlängning till LÅNGT hår, så jävla snyggt blev det, kostade 700 ca tror jag.

• Ditsy
    pajas01 skrev 2008-04-25 01:59:23 följande:
    ååh kommer inte ihåg vad dem heter dem ligger uppe på aschbergsgatan.. ser dem om man åker spårvagnen upp til landalatorg ifrån vasa.. åker inte där längre.. kompisen gjorde det där och va nöjd..men sen gör många "vanliga" salonger det också.. satt å pratade om de med min frisör här i mölnlycke för dem gjorde de också
    Hmm undra om det är denna?

Salong Sauqo
    En frisör/salong på Aschebergsgatan 17 i Göteborg

Hitta på en sida på nätet.. synd att de inte hade riktigt hemsida.. får ringa och kolla.
  • Ditsy

NÅGON MER?!?!?!?!??!?!

Är safari bra?!

Svar på tråden Hårförlägning i Göteborg?!