• Beryllium

Piercing nålar barnmorska

En skum grej tycker jag.
    Vår barnmorska har hållt på med diverse i mina ögon bisarra lekar, eller så är jag gammelmodig och väck
    Till saken, vi har genom bekanta fått reda på att hon på sin fritid är försäljerska/värdinna för homepartys där det säljs diverse sexleksaker (inte bara dildos och dyligt).
    Hon har hållt på med nålar (injektionsnålar) i sina bröst och sitt kön, piercad både där och på andra ställen.
    Hon verkar trevlig men detta får mig att tveka, skall man byta till någon mer "normal" eller är sånt här normalt ?

• Svar på tråden Piercing nålar barnmorska
  • Anonym

nä tycker inte att du ska byta, du får glömma hur och vad hon gör privat hon är säkert en jättebra barnmorska.

• Beryllium

Ja jag tror det med, vet ju inte heller sanningshalten i det hela.
    Skapa sig en egen uppfattning som de säger.

• Rix

Vad vet du om vad andra barnmorskor gör innanför sina väggar. Har du med det att göra egentligen? Så länge hon inte beter sig på ett oproffessionellt sätt mot dig och det låter det ju inte som hon gjort så tycker jag du ska ha kvar henne. Men om du känner dig olustig över detta så kanske det är bra att byta då det ska vara lugna och trygga besök man gör där. Vill bara att du ska veta att hellre en trevlig barnmorska med en sån här hobby än en otrevlig surtant.

• Beryllium

Ja hon är trevlig för övrigt så där ser jag inga problem.
    Det blir till att behålla henne, ville bara ha någons synpunkt.

• Rix

Förlåt om jag lät sur eller nåt i inlägget, var nyvaken.

• karsu

Äsch, varför ska du byta för? Så länge hon är bra så är det uh skitsamma vad hon gör på sin fritid? Man har juh trots allt en yrkesroll och privatroll som är helt skilda saker.

• Esterella

Jag tror inte det spelar nån roll om man är piercad både i tuttar och mutta, man kan fortfarande vara en bra barnmorska.
    Sen om hon gillar att krydda sitt sexliv med diverse dildos eller andra föremål, det har väl inte du med att göra. 
    Tänk om man visste vilka sexuella böjelser alla hade.

Cogito, ergo sum
Svar på tråden Piercing nålar barnmorska