vilka sommarsandaler till 2-åring
Vilka sandaler har du till din 2-åring?
Har tänkt kvadrat men dom känns så varma, någon som har erfarenhet av dom?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-25 09:32
menar såklart KAVAT
Vilka sandaler har du till din 2-åring?
Har tänkt kvadrat men dom känns så varma, någon som har erfarenhet av dom?
Vi har kavat till våran tjej(om det är dessa du menar) och jag tycket att de har bra skor. Sitter bra och jag tycker inte O har varit varm om fötterna, det är ju skinn så de andas ju, men de är ju lite kraftigare än vanliga sandaler. Nu var ju förra sommaren kanske inte den varmaste sommaren men då var de OK iaf.
Skinnsandaler med täkt tå tycker jag är bäst. Modell efter fotform. Kavat passar breda fötter bäst.
Tveklöst Kavat!! Synd att de har så mycket fula detaljer på många modeller bara. Men de är verkligen suveräna och håller till åtminstone 2 barn!
Jag gillar Eccos sandaler och Timberlands.
snor tråden lite nu är det någon som vet hur foppatofflor funkar till en 2åring?
superfit brukar också ha bra skor. tycker mest det finns fula modeller i år, fula färger, mönster etc... förra sommaren hade vår tjej ett par jättefina röda från dinsko rådis, som var hur bra som helst trots att de var billiga. men i år finns det inget motsvarande...
Min kompis hade foppatofflor på sin två-åring förra sommaren och det fungerade utmärkt.
vad bra funderar på om man ska köpa sånna till hela familjen i sommar, felet är bara att dom är så ruggigt breda och jag har så smala fötter, sen så har jag lite svårt för att bestämma mig för om dom är snygga eller fula också
Jag måste säga att jag tycker att foppa-tofflorna är gräsligt fula. Utom de minsta storlekarna men i den storleken är allt sött. Men de ska ju vara otroligt sköna vilket innebär att jag (om de passade mina fötter) genast skulle köpa ett par. Jag har provat mig igenom hela crocs-sortimentet känns det som men jag kan inte hitta några som passar mina ankfötter. De är antingen för stora eller för små.
Vi har pax-sandaler till vår 18-månaders tjej och det funkar jättebra.
Förra sommaren övergav jag mitt hatförhållande till foppatofflorna när jag insåg att dom är guddomligt sköna. Har flera par (inga orginal utan kopior) som är lite olika breda men alla lika sköna. Lilltjejen har älskat att provgå dom inne så nu har vi köpt ett par pyttesmå till henne. Hon älskar att gå i dom. Vi hittade dom på babyproffsen. Dom har från stl 20/21 och uppåt för 79 kronor.