• litenyfikenidag

Gylfen i byxor som bara åker ner.....

Hej

Jag har drabbats flera gånger nu på kort tid....

Byxor inhandlade på några av våra vanligaste klädkedjor där gylfen åker ner efter ett litet tags användande....

När man testar byxorna i butiken så är dom klart godkända, men efter nån timmes änvändning så har gylfen åkt ner - superirriterande!!!

OK att jag köper hyfsat billiga byxor, men ska inte gylfen fungera ändå?

Har inte orkat åka tillbaka och byta då det känns jobbigt, eftersom man redan har använt byxorna då....

Fler som råkat ut för samma sak...??

Tur att det finns långa tunikor mm just nu som man kan ha som döljer problemet.....

• Svar på tråden Gylfen i byxor som bara åker ner.....
  • yttik

Inte alls för o försvara dålig kvalite´men ett tips: Sätt en nyckelring i dragkedjans hål o dra nyckelringen över knappen o knäpp byxorna som vanligt så e problemet ur världen!

• Jacqueline

tips-trä ett litet gummiband genom det lilla hålet på gylfen och fäst sedan i knappen efter att du dragit upp ,knäpp byxorna.
    Det syns inte och det fungerar garanterat =)

• Tjimtjom

Har samma problem med mina jeans från Lindex. Det här är andra paret jag köpt där ifrån o samma sak på båda. Kommer inte köpa jeans där igen. Tror inte det har med priset o göra för jag lägger aldrig mer än 500:- på ett par jeans o det är bara Lindex jeans jag har haft problem med.

litenyfikenidag skrev 2008-04-25 11:26:27 följande:
    HejJag har drabbats flera gånger nu på kort tid....Byxor inhandlade på några av våra vanligaste klädkedjor där gylfen åker ner efter ett litet tags användande....När man testar byxorna i butiken så är dom klart godkända, men efter nån timmes änvändning så har gylfen åkt ner - superirriterande!!!OK att jag köper hyfsat billiga byxor, men ska inte gylfen fungera ändå?Har inte orkat åka tillbaka och byta då det känns jobbigt, eftersom man redan har använt byxorna då....Fler som råkat ut för samma sak...??Tur att det finns långa tunikor mm just nu som man kan ha som döljer problemet.....
Svar på tråden Gylfen i byxor som bara åker ner.....