• Barbamamma74

Jag vill ha tips på weekend "tjejresa" !!!!!!!!!!!!!!!!

Ska åka på tjej weekend till hösten men vet inte vart?? Bara att det är ska vara i Sverige....ge mej massor av förslag!!

Det ska helst inte kosta skjortan heller,pengarna vill man ju lägga på shopping,spa behandlingar eller vad det nu blir!!

• Svar på tråden Jag vill ha tips på weekend "tjejresa" !!!!!!!!!!!!!!!!
  • hylero

Ullared, GeKås.
    Bo på campingen, där har dom bla minigolf, bastu och badtunna.

• decimeter

Ladies night turnerar väl igen runt om i landet till hösten?
    Bara att boka in sig på hotell i valfri stad och sen shoppa på dagen kolla på killarna i showen på kvällen!!!!!! Mysigt!
    Jag tror vi bokade biljetter på ticnet ifjol,men är inte säker.

• Barbamamma74

inte dumt men vi har ju typ 7 mil dit så där e man ganska ofta

hylero skrev 2008-04-26 06:13:41 följande:
    Ullared, GeKås.Bo på campingen, där har dom bla minigolf, bastu och badtunna.
  • Barbamamma74
    Det e ju bara 1 mil hemifrån
    Esmiso skrev 2008-04-26 07:08:47 följande:
    Tylösand spa eller YStad spa är kanon!!!!
  • Barbamamma74

Ystad kankse inte är dumt.....ska genast kolla!!

• Esmiso
    Barbamamma74 skrev 2008-04-26 09:27:41 följande:
    Ystad kankse inte är dumt.....ska genast kolla!!
    var på Ystad spa i februari och det var kanoooon!!!!!
  • Beatrissan

ÅK till Göteborg, shoppa på dan, dra en 5kamp på liseberg på kvällen, avsluta med nån god mat/dricka på tex tyrolen (lisebergs restaurang). Promenera genom avenyn ner till hamnen och avsluta på nån skoj hamnkrog =)

• LindaLKPG

det är underbart i fjällen på hösten!
    har själv varit på tjejhelg i stuga i Grövelsjön. Vi gick i mjukisklädet hela helgen, åt god mat, pratade, drack vin. Vi vandrade en dag och partajade i Idre Fjäll en kväll!

• LindaLKPG

Annars kan jag tipsa om Riga. Har dock inte varit där själv. men min sambo är medbjuden dit i höst på grabbhelg. flyget kostade typ 600 tur och retur. Hotell ca 140kr/natt. En stor stark 4 kr... Etc etc!
    Ska vara superfint där!

• hylero
    Barbamamma74 skrev 2008-04-26 09:26:18 följande:
    inte dumt men vi har ju typ 7 mil dit så där e man ganska ofta
    Oj, då, så nära. : ) Önskar att jag inte bodde så långt därifrån. Vi har ca 5 timmar enkel resa med bil.
  • oma

Tallin är inte Sverige, men en resa dit och boende+mat och annat trivsamt är inte dyrt! Och staden är helt fantastisk på hösten!

Svar på tråden Jag vill ha tips på weekend "tjejresa" !!!!!!!!!!!!!!!!