rosslig, segt saliv...
rosslig i bröstet, lite segt saliv, kletig i näsan.. han är 3,5 vecka...verkar ledsen över salivet och det i af... verkar ha svårt att ligga ner för då "kletar" d mer i halsen... vad ska man göra???
rosslig i bröstet, lite segt saliv, kletig i näsan.. han är 3,5 vecka...verkar ledsen över salivet och det i af... verkar ha svårt att ligga ner för då "kletar" d mer i halsen... vad ska man göra???
Har han svårt att andas? Han är ju fortfarande väldigt liten och RS cirkulerar fortfarande tyvärr. Jag skulle ta och ringa sjukvårdsupplysningen om jag var du för att få professionell rådgivning. Här på FL spekuleras så mycket. Om du ammar så använd bröstmjölk i näsan det är avsvällande och upplösande. Koksaltlösning är också upplösande och kan lätta i näsan. Men ring. Det är mitt råd, så slipper du oroa dig.
De låter mycket åt RS hållet,, tycker du ska åka in med han,, han e så liten fortfarande, så de är bättre att vara på den säkra sidan,, " av mina barn har haft RS o den ena av dom höll vi på att förlora pga de, men de slutade bra tillslut, Åk in
2 av mina barn ska de stå