• oxytocin

(NCS) S 1002-Y, har ni målat i den nyansen?

Inte för att man alltid kan lita på att färger återges så bra på bild, men jag efterlyser ändå bilder på rum/väggar (el annat) som målats med (NCS) S 1002-Y. Enligt min far som jobbar på färghandel kallas denna nyans för "Stockholmsvit", men vissa kallar å andra sidan S 0502-Y för detsamma... Men det är hur som helst S 1002-Y jag menar.

Ser gärna bilder på andra vita/beiga/grå nyanser också.

• Svar på tråden (NCS) S 1002-Y, har ni målat i den nyansen?
  • oxytocin

Ingen som målat vitt eller nästan vitt och har bilder?

• Marie IE B

Jo då men inte med den nyans du efterlyser, tyvärr. Vi har Mio Mandel i kök, hall och tv-rum och Nordsjövit i vardagsrummet. Alla snickerier är S-0502-Y och snart är våra köksluckor i S-0500-N på plats.

• oxytocin

Marie IE B skrev 2008-04-28 15:35:16 följande:

Jo då men inte med den nyans du efterlyser, tyvärr. Vi har Mio Mandel i kök, hall och tv-rum och Nordsjövit i vardagsrummet. Alla snickerier är S-0502-Y och snart är våra köksluckor i S-0500-N på plats.
    Tack för titten! Vilken skillnad, det blev jättefint efter ommålningen. Blev riktigt avis på er som har den där trädtapeten från Cole & Son... Har varit sugen på den länge men kan tammetusan inte bestämma mig för var vi skulle ha den. Ni har ett jättetrevligt hus och en fantastisk utsikt.
  • Marie IE B

Tack ! Ja jag gick också länge och trånade efter "Wood" och till slut dök den rätta platsen för den upp.

Svar på tråden (NCS) S 1002-Y, har ni målat i den nyansen?