Hur gör ni för att liva upp ert sexliv?
Tänkte främst på par som varit tillsammans ett tag, och den där nyförälskningskänslan försvunnit.
Tänkte främst på par som varit tillsammans ett tag, och den där nyförälskningskänslan försvunnit.
Är 29 år och vart tillsammans i 13 år. Jag för min del brukar suga av min man när han sover, ibland tills han vaknar och kommer, eller så suger jag en stund, och sen sätter mig och rider.
Han kan börja tidigt med förspelet, varje gång barnen inte är i rummet gör han något med mig. Sen på kvällen är jag så upphetsad, och han bara drar ut på det ännu mer, eggar, retar.
Sen har vi grym sex.
Vi har varit ett par i 14 år (sedan vi var tonåringar).
Det är väl länge iaf?
Man måste bjuda till och anstränga sig. Det kommer inte av sig själv. Prova nya platser, ställningar, hål (ev), rollspel, telefonsex, snuskiga lappar och sms, underkläder osv osv...
Vårt senaste,,, är att vi sätter på en film och sen får vi göra vad vi vill med varandra under filmen utom samlag (slick och sug och allt sånt är Ok).. gissa om man är dökåt när filmen är slut!!
Då går det undan..
Jag och sambon har varit tillsammans i 5 år, har ett barn på 1 år tillsammans.
Sexet är bra, vi har sex i genomsnitt 3 ggr/vecka. Hade han fått bestämma hade det nog varit 3 ggr/dag istället iof sig.
Men iaf...
För att liva upp sexlivet försöker vi variera det så gott det går.
-Många olika sexställningar under akten
-Ha sex på olika platser (även om det bara är i hemmet)
-Snabbisar i t.ex. duschen
-Långt förspel. Försöker få tillbaks känslan av hur det var när vi precis träffades. Man hånglar, smeker varandra med kläderna på länge, tar god tid på sig att utforska varandra, kanske t.o.m använda kondom osv
-Olika sexleksaker som massageoljor, dildos, vibrator, penisringar osv.
-Se en porrfilm tillsammans.
-Nya sexiga underkläder.
Ja, summan av kardemumman är som sagt variation, för oss iaf.