• Anonym (man)

Clone a willy

Köpte ett clone a willy kit för att gjuta av soldaten som en present till sambon. Roade mig med att gjuta igår, en kladdig historia minsann. Dessutom var det fan så svårt att hålla ståndet samtidigt som man skulle blanda till alla grejer. Hade nog varit lättare om hon hade varit med och bistått... Men då hade man ju förlorat överraskningseffekten. Hursomhelst så står den och stelnar just nu, hoppas det blir bra. Det var rätt svårt att få in kuken i gjutröret utan att den nuddade någon av sidorna (nej, den är inte enorm, bara lite sned)

Vilka erfarenheter har ni av dessa? Blir det bra?

• Svar på tråden Clone a willy
  • Mamma Baird

Jag och min man pratade om att vi skulle göra samma sak, men vet inte vars man får tag på dom.. Berätta hur det gick, lycka till

• Titrania

Haha, vilken kul grej. Kostar det mkt?

• tamate

vad kul, har inte hört om någon som verkligen gjort en. dom har sålt en hel hög med självlysande på tradera och jag har varit så sugen på att köpa.

- det som inte dödar härdar!
  • Anonym (man)

Finns på Teknikmagasinet www.teknikmagasinet.se De kostar 299:-

Det blev ganska bra. Likheten med originalet är slående, med ådror och allt. Det följer med en vibratorgrejs som man skall stoppa i mitten innan det har stelnat och tyvärr hamnade den lite snett för mig vilket gjort att den är väldigt nära kanten. Det är viktigt att noga föja instruktionerna om hur lång tid varje moment skall ta

Gummiblandningen som blir till själva dildon var rätt snålt tilltagen, det räckte inte riktigt till för min "bara-något-grövre-än-medel" kompis.

Sambon har alltid sagt att hon gärna skulle ha en dubbelmacka om jag bara kunde klona mig själv i två. Nu har hon chansen...

• TheMilky

Håller med om att själva gjutningsmomenten var svårt, vi fick samma problem här, med att den kom för nära kanten. Men likheten var slående. Dock var materialet i sig värdelöst för en kvinnas slemhinnor, ett ton glidmedel och det sved fortfarande. Smaken var äcklig också. Men det var ju en kul grej!

• Tilda Troll

haha jag fick en i julklapp, var med och assisterade blev helt fantastisk, ser precis ut som orginalet med varenda liten detalj, den är dock aningen "ihopdragen" som att den tätnat och krympt lite när den torkade men annars en exakt kopia.. =) skitkul grej!
    håller med om att materialet var kasst...haha!

• Anonym

Jag gjorde en i choklad, finns också på Teknikmagasinet, och överraskade min fru med efter hon varit bortrest ett tag. Hon vart överlycklig. Visst är det lite krångligt och kladdigt, men den var jäkligt cool.

Jag fick ju en liten bonus också. Jag var inte medveten om att den var så grov innan, men nu när jag sett den ur en annan vinkel är självförtroendet på topp. ;)

• Dirndl

Detta är väl typ femte tråden om samma sak?

• Kimma72

Hmm finns det nån kvinnlig motsvarighet på dylika "leksaker" egentligen? Sambon älskar choklad så en chokladavgjutning av musen hade ju varit en perfekt överraskning

• TheMilky
    Kimma72 skrev 2008-05-10 07:24:35 följande:
    Hmm finns det nån kvinnlig motsvarighet på dylika "leksaker" egentligen? Sambon älskar choklad så en chokladavgjutning av musen hade ju varit en perfekt överraskning
    Tror inte det. Har letat runt efter nåt, men det verkar vara mer pyssel att gjuta av möss... får väl damma på lite cement som blir över efter rabarberbladsavgjutningarna
  • Eras

Behöver större prylar - får inte plats.

• W W
    Kimma72 skrev 2008-05-10 07:24:35 följande:
    det finns faktiskt.. en annan här länkade i en tråd för en månad sen eller så.. men jag vet inte var jag gjorde av länken.. kan det varit mamsis som länkade till det kanske testa o fråga henne.. jag kan minnas helt fel men jag har för mig att det var hon..
    My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • Kimma72
    IsDimma skrev 2008-05-10 22:45:42 följande:
    det finns faktiskt.. en annan här länkade i en tråd för en månad sen eller så.. men jag vet inte var jag gjorde av länken.. kan det varit mamsis som länkade till det kanske testa o fråga henne.. jag kan minnas helt fel men jag har för mig att det var hon..
    Okej, ska höra med henne!

MaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMSiS!?!
  • Anonym

Jag vill att min sambo gör en sån, men han har så jädra stor kuk så jag vet i tusan om det skulle räcka till

• TheMilky
    Anonym skrev 2008-05-13 23:15:10 följande:
    Jag vill att min sambo gör en sån, men han har så jädra stor kuk så jag vet i tusan om det skulle räcka till
    Jadu, med tanke på att röret du gjuter i är ca 30 cm långt, så hoppas jag för din skull att din karl inte har längre
  • Anonym
    TheMilky skrev 2008-05-13 23:18:44 följande:
    Jadu, med tanke på att röret du gjuter i är ca 30 cm långt, så hoppas jag för din skull att din karl inte har längre
    Omkretsen då?
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2008-05-14 08:58:56 följande:
    Omkretsen då?
    sisådär 20cm
  • TheMilky

Precis Så såvida du inte knullar en vedklabbe, så ska han nog få i den

Svar på tråden Clone a willy