• Anonym

Kondomen fastnade i mig...

När vi hade sex sist så använde vi en kondom som var ny för oss, Royal. Har aldrig varit med om detta förut, helt plötsligt känner vi inte kondomen längre, den har glidit av och fastnat inne i mig. Fy vad hemskt det var! Sambon var tvungen att hjälpa mig få ut den, det gick bra som tur var men det blir till att iväg och köpa dagen-efter-piller ifall att... Är det nån som har varit med om detta?

• Svar på tråden Kondomen fastnade i mig...
  • Anonym (nästan)

Haha, så dumt!
    Menar inte något elakt, men det är bara så jäkla typiskt. Jag har inte råkat ut för detta med kondom, men däremot med en sexleksak. Maken hade en sån där penisring på sig och helt plötsligt var den inte kvar på snoppen längre. Kan ju säga att det var föga tändande att gräva ut den igen, då den var liten, hal och hade kilat in sig under livmodertappen. Jag är bara tacksam att vi fick ut den och slapp åka till gyn

• Anonym
    Svar på #1
    Jo, typiskt. Säkerligen så har de flesta gynekologer varit med om det men pinsamt ändå!
  • Anonym (mini)

ja jag var med om det en gång.
    En engångsgrej där jag var snabb fram med kådisen (trots p-piller. Det finns ju annat som smittar) Problemet var att jag inte insåg hur liten snopp killen hade så den åkte av ganska fort
    Han hade en annan sort som satt på, gissar att dte var strlk small på hans
    Nu behövde ju jag inte oroa mig för dagen efter piller eftersom jag gick på p-piller.

• Anonym

Jo då, det hände oss med! Fick panik när kondomen bara var "borta" plötsligt. Ännu mer panik sen, när min sambo skulle hjälpa mig att få ut den och först inte hittade den! Såg framför mig hur vi kom upp till GYN-akuten med en vandrande" kondom någonstans i min kropp. Till slut så la jag mig i någon slags gyn-ställning på badrumsgolvet och stackaars sambon fick "gräva" ut den...Blev dagen-efter-pilla sen

• Anonym
    Svar på #4
    Både skönt och roligt att höra att man inte är ensam!
  • Anonym

Jaa och riktigt pinsamt blev det. Hade ett engångsligg från krogen och efteråt hittade vi inte kondomen. Tänkte att det hade väl hamnat nånstans, hittar den väl nångång...
    Ett par dagar senare var jag hos en gammal pojkvän och vi hamnade i duschen ihop. Och han stoppar in ett finger i mig och får tag på kondomen!!!!! Pinsamt!!! Men vi kunde skratta åt det båda två...

• Anonym

Har också varit med om att kondomen fastnat i mig, vi använde kondom för att jag bytt p-piller och jag kände mig tryggare om vi hade kondom på.
    Det som hände var att jag hörde något ovanligt ljud, typ som ett vakuum ljud och jag börjar skratta och min pojkvän tar ut snoppen.. han säger "du, jag har inte kondomen på snoppen längre" Jag tittar upp på honom och säger.. "men du måste ju ha den, vi hade ju den för någon minut sen" Min partner börjar leta i slidan och försöker "gräva" ut den och efter en stund kommer den ut

• Anonym

Min svägerska och hennes man hadde ett dilemma en gång som han hadde han någon liten leksaksgrej på fingret och fingrade henne där bak. Och vips så var den borta. Efter mycket om och men fick de ut den men det kan ju inte ha varit kul precis.
    Efter det blev det inget mer analt hos dem.

• Anonym (anna)

min syster har vart med om detta. Vilket resulterade i en graviditet. Barnet har idag blivit 17år så jag tror väl inte att dagen efter piller fanns då.

• Anonym

Ja, kondom är inte så säkert som de flesta säger... Men vad göra om man inte kan använda nåt annat skydd?

• Anonym (håll i!)

hålla lite fint i kondomen? lätt hänt att den glider av när det gått för honom... =)

• Anonym (done that)

Har också varit med om detta. Vi hittade dock kondomen ganska snart, men var ganska snopna båda två! Ingen av oss hade varit med om detta. Detta var i början av vårt förhållande dessutom.

• Anonym (jojjomen)

Det hände för mig för några år sen. Jag va lite onykter så jag fattade aldrig att kondomen hade fastnat inne i mig. Men jag kände efter ett par dar att jag stank så ohyggligt illa där nere. Jag skrubbade mig flera ggr om dan, men det luktade ändå!

Så en dag stod jag och pratade med en kompis hemma, när jag känner något komma ut mellan bena, och jag blev så jävla rädd, hade ju aldrig vart mned om detta och det va så obehagligt att känna att nåt pluppa ut! Jag kunde ju aldrig i min vildaste fantasi ana att jag "sket" ut en kondom Jag blev av med stanken mellan bena iaf

• Anonym
    Svar på #13
    Haha... Ja, det kan bli mycket tok med kondomer tydligen... Tur att den kom ut av sig självt iaf.
  • Anonym
    Svar på #11
    Det var innan han hade kommit... Mitt i akten... Tämligen avtändande!
Svar på tråden Kondomen fastnade i mig...