Klitoris stimulerare...
Snälla hjälp mig!
Jag vill ha en bra klitorisstimulerare...!
Kan ni tipsa om nån o sida på internet kanske?
Snälla hjälp mig!
Jag vill ha en bra klitorisstimulerare...!
Kan ni tipsa om nån o sida på internet kanske?
www.lustjakt.se har många bra klitorisvibbar.
Här kommer två bra exempel:
www.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
jag har köpt en fjäril från www.sexinthecity.se fick jätte sköna orgasmer av den. han kan även reglera hastigheten på vibratorn.
Fjärilen är min favorit med.. kalasbra!
ja läste i en tråd för längesen.. det var en tjej som tipsade om en deo.. man fyller den me vatten o sen kör på bara... skulle visst vara superskönt för då kommer det lite fukt samtidigt som deorollern rullar på klittan
kanske skulle prova det själv, har inte gjort det hehe
Man vart ska man vara lär ju bli blött i sängen
Fast det låter sönt!!
Anonym (deo) skrev 2008-05-07 08:56:09 följande:
Men då måste man ju lyckas rengöra den ordentligt först eller hur det kan ju inte va så nyttigt med sån där creme i underlivet..?
Jag blev nyfiken nu alltså, hur får man till det?
Jag har provat, bara att plocka ut kulan, rengöra allting ordentligt och fylla den med olja eller glidmedel. känns onekligen som ett ollon eller en tunga som rullar över klitoris. Skön uppvärmning när man är själv men kan har aldrig lyckats komma på det viset, behövs kraftigare grejer till det
Det med deo har jag aldrig testat men det ska jag absolut göra.
Jag behöver en vibrator som vibrerar riktigt mycket.
Men batterierna tar ju slut på fort.
Deo-tipset tackar jag för
Men jag vill också tipsa om Fun-factorys "layaspot"
http://www.mylovetoys.se/default.asp?menuItem=6&productItem=191
Kul att det står att det går att ta med den in i duschen och sen står det på "fakta" att den inte är vattentät.
Ha ha jag gillade oxå det där med att ta med den in i duschen....fatta o duscha utan vatenstråle
Men jag har den allra bästa. Jag är inne på min fjärde (dem slits genom åren) Har köpt och rekommenderat den till tjejkompisar och alla har blivit mycket nöjda : - )
Den e billig och vattentät!!!
ägget ägget ägget!!!!!!!det heter så, ser ut som ett ägg o vibrerar som tusan, kan inte leva utan min.
Rekomenderar deo+olja+stav eller nå´t. VRRÅLGOTT!
- Superkanonbra!!!!
Testade precis deo grejen med olja i... det va hur underbartsom helst... Kändes faktiskt som att bli slickad.. REKOMENDERAS!!