Ditt snuskigaste sms!
Hejsan!
Va e de snuskigaste sms:et du har fått, själv skrivit eller skulle vilja skriva??
Hejsan!
Va e de snuskigaste sms:et du har fått, själv skrivit eller skulle vilja skriva??
puffelipuff
Just nu vill jag skriva:
"Kom hit och ta mig _nu_! Jag vill ha din underbara tunga i min f*tta samtidigt som jag suger dig och sen vill jag rida tills vi båda exploderar"
men jag är lite blyg, vi har inte dejtat så länge så jag får nog avvakta ett tag innan jag börjar skicka såna sms
"Grrr, va tajt och skön du va i stjärthålet baby, vill knulla dig igen"
skicka jag till en tjej. enda problemet va att min sambo hittade det i mobilen sen. sen blev man singel igen.
Vill du slicka min fitta så suger jag din kuk!
Anonym, ja de va ju dumt! :-P
Jag e kass på de här med heta sms... Vill skicka något smaskigt till sambon när han jobbar.. men kommer liksom inte på något riktigt bra.. Alltså så de låter upphetsande istället för dumt
Sist blev det ett mms där jag tryckte ihop mina bröst och tog ett kort med nallen. Texten blev: Kom hit, olja in mina bröst och kör in kuken mellan!
Ett hett tips är att beskriva en fantasi, något du verkligen vill göra förstås. Jag menar inte bara själva sexet utan allt från början till slut.
Jag beskrev vad jag hade på mig, var jag befann mig, vad jag gjorde med mig själv, vad han gjorde med mig, detaljerat och gradvis allt snuskigare
.
Jag skickade det till min kille när jag var bortrest och han svarade med en egen fantasi. När vi sågs igen hade jag tagit på mig de kläder han fantiserat om och gjorde precis som vi skrivit i våra sms.
Det blev så otroligt laddat att vänta på stunden när han skulle komma innanför dörren och göra allt det vi längtat efter.
Jag tror att jag ska skriva ett nytt sms nu .
Jag skickade ett sms till en kille jag dejtat säg nån månad. Det var typ "Vill ta dig i munnen, sen när du nästan kommer så vill jag rida dig så att det går för oss samtidigt.." Tyckte jag var väldigt dirty där...sen så visar det sig att killen jag träffar i fråga, är värsta vilddjuret i sängen. Helt galen..Och han gick verkligen igång på det där jag skrev. Trodde vi var på samma plan, typ knulla som galningar..Blev kastad runt i sänghalmen, smiskad och gud vet allt:/
Men det vet inte alls mitt rätta jag. Gillar mycket mer smek och mys-sex..Är nog en mjukis-tjej Så jag ska aldrig utge mig för att vara nån annan typ fler gånger..
Mina händer omfamnar din kuk och runkar den hård samtidigt som min våta tunga slickar din kuk från rot till topp...mina läppar smakar...jag vill att du munknullar mig....
En aning porrigt kanske...?! ;-P