• Hanniken

plumping lip balm, funkar det?

Tycker ni som provat att det funkar, kan ni då rekommendera nåt märke?

• Svar på tråden plumping lip balm, funkar det?
  • Lucky Little Me

jag har testat lip gloss med plumper (Too Faced Lip Injection) den funkar hur bra som helst, rekomenderar den starkt, finns bl.a att köpa på eleven.se

• Hanniken

ah oki, ja den va ju inte så dyr heller som jag sett andra kan vara, vill ju ha lite koll innan man köper nåt som kanske inte ens funkar

• Lucky Little Me

kan förstå d, köpte min för ca 1½år sen å har använt den rätt flitigt, men den e superdryg så de e mycke för pengarna också.

• Crown S

Jag tycker det är såå kul med Lip Plumper! Har bara testat en sort då, men den fungerar verkligen, E. Funkhousers Lip Plumper, med glans, o dessutom en härlig doft o smak!!!

• polly79

Lucky little me- BLIR läpparna verkligen större, eller tror du det mest känns så? Har testat Lip plumper från Make Up store, men kan verkligen inte påstå att jag såg någon skillnad !, Stack mest i läpparna... Därför är jag lite misstänksam, fast du ger mig lite hopp ändå, du verkar helnöjd! Ingen som kan fixa bild på före och efter ?

• sherlock

På "How to Look Good Naked" med Gok Wan så prövade dom plumpers och den som vann hette Mac Plumper.

Domn prövade 4 stycken tr5or jag

• Lucky Little Me

Dom BLIR verkligen större. träffade en kompis då jag haft plumer på mej å hon trodde att jag hade sprutat in silikon, efter det kalla hon mej swedich Pam
    Kan fixa före och efter bilder i nästa vecka.

polly79 skrev 2008-05-03 04:42:15 följande:
    Lucky little me- BLIR läpparna verkligen större, eller tror du det mest känns så? Har testat Lip plumper från Make Up store, men kan verkligen inte påstå att jag såg någon skillnad !, Stack mest i läpparna... Därför är jag lite misstänksam, fast du ger mig lite hopp ändå, du verkar helnöjd! Ingen som kan fixa bild på före och efter ?
  • LiseD

Tkr inte att plumper verkar så speciellt bra för läpparna. Hur ser läpparna ut när de krymper igen? BLir dom tyo inte helt skrumpna då?

• Lucky Little Me

Dom kan bli lite torra om du använder plumper för ofta, det viktiga är att man lägger på ett vanligt mjukgörande lip balm på natten då man tvättat av sig smink/plumper

• Hanniken

Fick hem min Too Faced Lip Injection idag *smeta smeta*
    Beställde lite annat gott osså, tänk vad lycklig man kan bli av att slänga pengar på smink

• bara lilla jag

jag har testat både city lips som är lite dyrare och sen maybeline xl volume eller vad den nu heter.. City lips fungerade jättebra... Men jag tycktre inte det var något fel på maybeline heller..

Svar på tråden plumping lip balm, funkar det?