Var kan jag köpa kina-skor?
Jag vill SÅ gärn ha ett par kinaskor i sammet.. färg spelar mindre roll. Jag har letat överallt.. finns det i stockholm? Eller nån nätbutik?
Nån som vet så skulle jag bli sååååå glad!!
Jag har storlek 38
Jag vill SÅ gärn ha ett par kinaskor i sammet.. färg spelar mindre roll. Jag har letat överallt.. finns det i stockholm? Eller nån nätbutik?
Nån som vet så skulle jag bli sååååå glad!!
Jag har storlek 38
Den här butiken säljer kinasaker för barn (vänder sig till adopterade), du skulle kunna höra med dem om de kan tänka sig ta hem vuxenskor också www.chinasisters.se/
Ja fast jag vill ha skor i sammet.. det verkar helt kört.. vet att ett märke som heter Blammo har såna skor, men jag hittar ingen butik som säljer såna skor.. jag ska till Stockholm i juli så jag kan köpa skor där om ngn vet var det finns... *hoppas*
På Ringvägen finns en kinabutik som säljer sammets-kinaskor. Har själv köpt där. Den ligger efter Ringen när man går mot Blektornsparken, på vänstersida. Strax efter EM-butiken (europa-möbler).
Lycka till!
Det ska finnas en butik på Drottninggatan, ganska långt upp, som säljer sådana. Inte mot Gamla Stan, andra hållet.
Köpte mina där.
Tack alla.. *glad*