Jotex , har du handlat där ?
Hur är deras grejer i kvalité? Prisvärt osv ?
Hur är deras grejer i kvalité? Prisvärt osv ?
Jag har handlat en hel del där, påslakan, mattor, gardiner. Det mesta är väldigt prisvärt tycker jag! Är nöjd med nästan allt jag köpt där.
Brukar köpa påslakan, gardiner och tyger från Jotex. Tycker att kvaliten är helt ok om man ser till priset.
Helt okej kvalité och priser.. Dessvärre så kan man få vänta länge på vissa saker, då det strular med deras mellanhänder. Men de brukar vara hyffsat snabba med leveranser och jag är nöjd med nästan allt jag köpt.
Jag tycker deras grejer är jätte bra!Och priserna kan jag inte klaga på heller. Har hänt en gång att jag fick vänta över två månader på grejerna, men det hände aldrig mer efter det!
Bra kavalitet!
Leveranstiderna har blivit bättre nu, mycket bättre t o m! Men förut kunde man få vänta väldigt länge.
Okej, tack för alla svar! Då kanske man ska våga sig på att shoppa loss Är så trött på IKEA på nåt vis
Jag har varit missnöjd över det jag fått från jotex då framför allt ej textilier utan deras övriga prylar..
Jag har handlat massor där genom åren o alltid blivit lika nöjd med allting!
deras handdukar har jag blivit väldigt missnöjd med, dålig kvalite och stämde inte med bilderna, men det är några år sen så det kanske har ändrats
Är jättenöjd med gardiner därifrån, inga lyxkvaliteter, men priserna är ju också låga!
Jag är nöjd med grejjerna OM man får dom.
Har beställt på nätet & grejjerna finns i lager men sen när väl paketet kommer så är inte allt med för då är det helt plötsligt slut!
Har köpt handukar och påslakanset ett par gånger. Handdukarna är bra tyg men vissa saknar hängare helt, en del har en, andra två. De hängare som finns sitter ganska snett och lossnar lätt.
Lakanen ser fina ut men är långt ifrån rektangulära, vilket blir knasigt när de ska vikas. Påslakanen är också lite fransiga i sömmarna runt där man stoppar in händerna om ni förstår. En annan sak var att örngotten är randiga, med ränderna på tvärs, utom ett som är randigt på långa ledden. Ser lite konstit ut när man bäddar.
Jag gillar inte alls Jotex, så jag slutade handla där för cirka ett år sedan. Tycker inte att deras bilder stämmer överrens med verkligheten ibland. Dessutom tycker jag att handdukar och påslakanset ska tåla en del, men de gör dem inte. Dessutom tycker jag att påslakanseten lätt blir noppiga.