Kan man påverka löpet?
Jag räknade ut att det finns stor risk att ena tiken löper när hon är inbokad på pensionat i sommar
Går det att skjuta upp på något sätt?
Jag räknade ut att det finns stor risk att ena tiken löper när hon är inbokad på pensionat i sommar
Går det att skjuta upp på något sätt?
vet inte om man kan skjuta upp det, men man kan tidigarelägga... =) då kan ni kanske framkalla löp, så att hon löpt klart innan dess? förändra situationen markant för henne , (en del uppfödare gör så) typ lämna henne hos okända en vecka (därmed inte sagt elaka) vi umgås med en som har lite uppfödning och detta har hänt flera gånger när de har köpt nya hundar. (inte planerat denna "framkallning") de har kommit i löp nästan direkt efter flytten, trots att det borde varit ngn månad kvar till löp. Annars får väl helt enkelt den som har pensionatet reda ut det? Det gör de på "mitt" dagis! =)Lycka till!
Jo, förra gången var det likadant då krockade det med löpet. Visst de tog emot henne för hon skulle ändå dela box med syrrans tik. Men det är trist att hon inte kan busa med alla roliga hannar
Så det vore kanske bättre för henne och alla kärlekskranka hannar på pensionatet att hon redan löpt.
Har svårt att lämna bort henne nu vi väntar på operation med rehabilitering som följd. Så det är inte riktigt läge.....
undrar fortfarande om någon vet.........