Är SAS flygvärdinnor otrevligare än på andra flygbolag?
Jag upplever det så, vad tycker ni?
Jag upplever det så, vad tycker ni?
Har aldrig upplevt sötare och vänligare värdinnor än vad SAS har.De har varit otroligt hjälpsamma mot mig och andra runt omkring mig..
Kanske du upplevde en dålig dag..,eller förväntar dig 80-talets galmour?..
Vilken konstig fråga att ställa,,
Jag tycker inte att det är en konstig fråga efter de resor jag har gjort. Speciellt mycket glamour är det inte på de andra bolaen heller, men betydligt trevligare bemötande.
Du har problem med något i livet!..Sorry för din del!
Givetvis vill jag veta om det är en slump eller inte.
Du får väl fundera vidare..flyga lite oftare..
Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:01:17 följande:
JAAA!! Helt klart!
Jag har jobbat inom hotell ett par år och jag kan säga att de är inte uppskattat när det kommer in sas-personal.. De har näsan i det blå fast de har landat!
Haha, ja man undrar ju!
Själv försöker jag att undvika att flyga med dem om jag har ett val. Skiljer det någon hundralapp så kvittar det liksom...
Generellt sett - ja! Fast Turkish Airlines var inte så festligt heller ..... Bäst hittills: Thai och Malaysian
Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:01:17 följande:
Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:03:13 följande:
kan tala om att Thai air har den bästa servicen och gör trevlig personal, sas var s¨där personal verkade mest jobbigt om man frågade något.
Nej, det tycker jag inte. Jag har flygit mycket och tycker inte att SAS utmärker sig på ett negativt sätt jämfört med andra europeiska flygbolag.
Flög med världens hemskaste flygvärdinna en gång. Hon jobbade på SAS...
Nej det tycker jag inte. Överlag tycker jag att 99,99% av de flygvärdinnor jag träffat har varit väldigt trevliga!