• Behemot

Är SAS flygvärdinnor otrevligare än på andra flygbolag?

Jag upplever det så, vad tycker ni?

• Svar på tråden Är SAS flygvärdinnor otrevligare än på andra flygbolag?
  • Heoros Fan

Har aldrig upplevt sötare och vänligare värdinnor än vad SAS har.De har varit otroligt hjälpsamma mot mig och andra runt omkring mig..
    Kanske du upplevde en dålig dag..,eller förväntar dig 80-talets galmour?..
    Vilken konstig fråga att ställa,,

• Behemot

Jag tycker inte att det är en konstig fråga efter de resor jag har gjort. Speciellt mycket glamour är det inte på de andra bolaen heller, men betydligt trevligare bemötande.

• Heoros Fan

Du har problem med något i livet!..Sorry för din del!

• Behemot

Givetvis vill jag veta om det är en slump eller inte.

• Heoros Fan

Du får väl fundera vidare..flyga lite oftare..

• Behemot

Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:01:17 följande:

Något i livet JA, eftresom flygresor är en del av livet. Men det är lugnt, det finns andra bolag
  • MizzTez

JAAA!! Helt klart!
    Jag har jobbat inom hotell ett par år och jag kan säga att de är inte uppskattat när det kommer in sas-personal.. De har näsan i det blå fast de har landat!

• MILF
    MizzTez skrev 2008-04-29 02:11:10 följande:
    De har näsan i det blå fast de har landat!
  • Behemot

Haha, ja man undrar ju!

Själv försöker jag att undvika att flyga med dem om jag har ett val. Skiljer det någon hundralapp så kvittar det liksom...

• Ciceli

Generellt sett - ja! Fast Turkish Airlines var inte så festligt heller ..... Bäst hittills: Thai och Malaysian

• SE10

Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:01:17 följande:

Anar man en trevlig flygvärdinna från SAS bakom dessa vänliga ord?
  • The past is now
    margaritha skrev 2008-04-29 01:52:19 följande:
    Jag upplever det så, vad tycker ni?
    De tror att de äger ja. Jag jobbar på Arlanda och det finns inga som är mer otrevliga än dom. Spelar ingen roll hur trevlig/artig man är och försöker bryta isen så snäser de tillbaka. Och för att spä på lite så brukar jag le stort och önska dom en TREVLIIIIG resa! LOL!
  • Behemot

Heoros Fan skrev 2008-04-29 02:03:13 följande:

Du får väl fundera vidare..flyga lite oftare..
    Eh, var är logiken?

Om kassörskan alltid är otrevlig går jag inte och handlar oftare, om kyparen är otrevlig går jag inte ut och äter oftare etc.

Det handlar inte om att jag en gång har flugit och den gången träffade en otrevlig flygvärdinna på SAS om det nu var det du trodde. Jag ville se om det var en slump eller om flera upplevt samma sak.

Jag är säker på att det finns trevliga SAS-flygvärdinnor också, men de skulle nog inte ta åt sig för de borde vara väl medvetna om hur otrevliga deras kollegor är.
  • CoolaSuperMamsen

kan tala om att Thai air har den bästa servicen och gör trevlig personal, sas var s¨där personal verkade mest jobbigt om man frågade något.

4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke.
  • Turran

Nej, det tycker jag inte. Jag har flygit mycket och tycker inte att SAS utmärker sig på ett negativt sätt jämfört med andra europeiska flygbolag.

• Trinity197

Flög med världens hemskaste flygvärdinna en gång. Hon jobbade på SAS...

• Elli47

Nej det tycker jag inte. Överlag tycker jag att 99,99% av de flygvärdinnor jag träffat har varit väldigt trevliga!

Svar på tråden Är SAS flygvärdinnor otrevligare än på andra flygbolag?