• Dolly 82

Någon som har köpt en TOBI? (den som tar bort skrynklor med ånga) Isåfall är du nöjd?

Har sett reklamen för Tobi, och måste säga att det ser ju onekligen enkelt ut. Men fungerar den verkligen? Någon som har köpt?

• Svar på tråden Någon som har köpt en TOBI? (den som tar bort skrynklor med ånga) Isåfall är du nöjd?
  • Dolly 82

Om någon har köpt något annat från tvshop eller liknade skulle jag gärna vilja veta vad ni tycker om dom varorna också.

• artan060914

Hej hej...
    Köpte den där och utnyttjade ångerrätten med pengar tilllbaka!
    Den var värdelös!!!
    Det fungerade i sängen då lakan var sträckta men tröjor, skjortor och allt annat såg precis likadana ut efter Tobin...
    Säger bara köp den inte!!!

Mammas tjejer!!
  • ROGG

Hej Jag vet några som har köpt den här SWIWEL SWEAPER eller vad den nu heter den här Roterande handdammsugaren som de visar på tv-shop alla säger att den är perfekt i köket med smulor och så men försök inte att få upp damm För de där borstarna roterar så fort att dammet bara blåser iväg från /Framför golvmunstycket så de får jaga ihjäl sig efter de där små råttorna.

• Dolly 82

tack för era svar. vad synd då... grejerna ser ju ut att vara så bra..

• Flutterby
    artan060914 skrev 2008-04-29 22:37:36 följande:
    Hej hej...Köpte den där och utnyttjade ångerrätten med pengar tilllbaka!Den var värdelös!!!Det fungerade i sängen då lakan var sträckta men tröjor, skjortor och allt annat såg precis likadana ut efter Tobin...Säger bara köp den inte!!!
    Vad dåligt!
  • Lycklig 4barnsmor

Min mamma köpte någon ångmaskin därifrån som skulle göra rent golven med ånga. Jag sa till henne att allt på twins är skräp då de inte behöver vara godkända produkter i Sverige då de sänds utomlands. Hon fick hem den och testade den och skickade tillbaka skräpet. De grejerna som funkar kommer tillslut ut i handeln (stavmixern t ex) så vänta och se. Säljs det bara via demo är det nästan alltid skräp.

• MrsQ

Jag har läst i en tråd att de använde den ång"grejen" på jobbet o att den var bra! Hon jobbade med kläder på nåt vis

• MrsQ

Såna ångmaskiner har ju funnits länge så det är ju en beprövad metod.

• Angelx

lycklig 3barnsmor skrev 2008-04-30 20:04:58 följande:

Min mamma köpte någon ångmaskin därifrån som skulle göra rent golven med ånga. Jag sa till henne att allt på twins är skräp då de inte behöver vara godkända produkter i Sverige då de sänds utomlands. Hon fick hem den och testade den och skickade tillbaka skräpet. De grejerna som funkar kommer tillslut ut i handeln (stavmixern t ex) så vänta och se. Säljs det bara via demo är det nästan alltid skräp.
    Vad menar du med godkända produkter i sverige? Det räcker väl att en produkt är godkänd i ett EU land för att vara godkända i alla andra EU länder...därför känner man sig väldigt osäker på saker som man köper nuförtiden....

Jag köpte en sån där tramp maskin (cykel) från Tvins....den funkar utmärkt (om man använder den)
  • Dolly 82
    MrsQ skrev 2008-04-30 20:09:21 följande:
    Jag har oxå hört det, men att den kanske är i ett mindre format nu. Hade verkligen hoppas på att den skulle fungera. men det är äkert som mrsq säger att det som fungerar kommer ut i vanliga handeln sen.
  • CeciliaBa

Suck...jag hade verkligen hoppats att Tobin skulle vara bra. Vi hade en sådan i en klädaffär jag arbetade på en gång i tiden och det var såååå suveränt att bara kunna ånga bort skrynklorna. Det blev så fint!

• CeciliaBa

...alltså inte Tobin utan en ångmaskin utav ett annat märke. Bäst jag förtydligar mig.

• Dolly 82

Det är sjukt vad mycket som ser SÅÅÅÅ bra ut att man vill beställa...

• Angelx
    sneckan81 skrev 2008-05-01 07:40:06 följande:
    Orbitrek nån som testat den. Blir så sugen att beställa.
    He he tror att det är det min tramp/cykel maskinn heter..den funkar som sagt jättebra om man anväder den
  • Inredaren

inget vi har köpt på twins har funkat,vi köpte mixern,recepten funkade inte och motorn brann...
    köpte den här trappen man ska få snygga lår och höfter av som går i sidled...vilken skit och så STOR! ser ju liten och smidig ut på tv ju....en jäkla klump rent ut sagt...den blev använd 2ggr tror jag...

• Trinity78
    MrsQ skrev 2008-04-30 20:09:21 följande:
    Det betyder inte att just den här modellen funkar. Tyvärr.
    Och mitt indiehjärta slår och slår och slår
Svar på tråden Någon som har köpt en TOBI? (den som tar bort skrynklor med ånga) Isåfall är du nöjd?