• ROGG

Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?

Vad är det som hägrar just nu i din tonårings värld? Vad är livsviktigtast denna veckan? Hos oss är det sommarlovet och Sweden Rock Festivalen. Jag ska "hänga" med. Vi ska vara där på fredagen från middagstid till kvällen. Det blir lagom för gamla mig!

• Svar på tråden Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?
  • dottermorochmormor

Sommarlovet hägrar förståss, här råder en ständigt pågående nerräkning av dagar.

Danmarkssemestern hägrar inte så mycket för vår tonåring, i alla fall inte som hon visar. Hon är för tillfället ganska "frånvänd" oss andra i familjen och spelar väldigt oåtkommlig och allmänt sur. *s*

• ROGG
    Svar på #1
    Ja de där tonåringarna Ibland kan man inte alls förstå sig på dem. Hon kanske är bubblande lycklig men ska vara lite vuxen och tagga ner känslovisning eller?
  • dottermorochmormor
    ROGG skrev 2008-04-29 10:17:21 följande:
    Svar på #1Ja de där tonåringarna Ibland kan man inte alls förstå sig på dem. Hon kanske är bubblande lycklig men ska vara lite vuxen och tagga ner känslovisning eller?
    Ja, det är säkert något sånt. Men hon är söt när hon sover!
    Då ser hon ut som min lilla tjej igen!
  • Maskot

Min tonåring är superkär och det är kärleken som är livsviktigast just nu. Han fixar middagar, överraskningar och är helt uppe i förhållandet.
    Är väldigt roligt att se honom i detta tillstånd!

• ROGG
    Svar på #4
    Passa på och njut! Han är ju en superkille Det är verkligen starkt jobbat
  • redbull

Just nu är sista april oerhört viktigt för mina tonåringar.
    Sen är det helt klart sommarlovet, kompisarna, dator å skicka sms

• Dragonessa

Min grabb tjatar om en cross just nu.. Den han har harblivit lite för liten för honom.

• Bevabus

Hade velat åka till en fest som är i sthlm...1½ timme härifrån.
    En vän som bor i usa jobbar som "party promoter" för ett stort modeföretag. Jag har fixat nånstans att sova, personer att komma in på klubben med (är minderårig så behöver vuxna med mig).
    Dessutom så har killen jag känner lovat att göra allt i sin makt för att få in mig..för det lääär bli smocjfullt med folk där, för den här killen är rött berömd.
    Jag vill träffa honom såå gärna..han har ett hjärta av guld. Men nähä, pappa litar inte ens på att jag klarar mig även fast jag har vuxna med mig som jag känner! En utav dom vuxna jobbar till och med som vakt på såna här klubbar så jag lär ju vara någorlunda trygg..
    Jag förstår oron att ha mig ute på sthlms gator mitt i natten, men jag ska bara stå i en kö och sedan när jag väl är inne på klubben så är ju allting lugnt. För där är ju den där killen...Jag VET att om nånting skulle hända mig så skulle han ta hand om mig på direkten och skydda mig. Punkt slut.

Men med för alldeles mycket komplikationer hit och dit så har även jag beslutat att inte åka på festen. FAAN!

Men i övrigt så är det sommarlovet som hägrar...

• Majsan70

Just nu hägrar fotboll i Österrike för min 16 årige son. Efter det en forbollsresa till Barcelona.

För min 13 åriga dotter är det mest sommarlovet som hägrar!

• Sunnyflower

Min son längtar bara till sin födelsedag den 29 maj, så han kan få börja övningsköra bilen. Efter det står väl sommarlovet högt i tak, såå skoltrött han har varit sen sexan så det förstår man ju. Kompisar är ju alltid livsviktigt och efter det kommer tjejen .

Svar på tråden Vad är livsviktigast just nu för din tonåring?