• AnetteGunnarsson

Vart kan man låna en HUNDBUR till bil???????????

Hejsan!

Passar en hund sedan i fredags som vi skall passa tills nu på fredag.
    Grejen är den att min pojkvän är så petig med bilen att hunden inte får åka med bilen för han kan ju göra repor........... Och då kommer vi INGENSTANS!!!!!

Men det borde väl finnas någon ställe där man kan låna eller hyra en sådandär liten hundbur man har i bilen???????
    Någon som vet???

Tack så jätte mycket för snabbt svar!!!

Vänliga hälsningar
    Anette
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 09:56
    Bor i Göteborgsområdet, Kållered.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 10:04

Eller finns det något sätt man kan göra en egen bur på något sätt? :)
    Det är bara det att hunden går omkring där bak och hoppar på kanterna....

Har ett litet sådantdär "tält" som är till katt eller liten hund, och detta är en liten hund... Men det kanske blir alldeles för varmt att ligga i den i bilen????

:)

• Svar på tråden Vart kan man låna en HUNDBUR till bil???????????
  • Tummelisa06

Kunde ni fått lånd hundägarens bil då? För jag skulle aldrig tro att man kan hyra hundbur.. har ni ingen bekant som har hundar som kan ha en typ utställningsbur du kan ha i bilen då??

• AnetteGunnarsson

Okej.
    Nej vi kunde inte ha fått lånat hundägarens bil, och dom har heller ingen bur.

Jo känner folk med hund men dom bor inte alls nära :/

Tummelisa06 skrev 2008-04-29 09:56:45 följande:
    Kunde ni fått lånd hundägarens bil då? För jag skulle aldrig tro att man kan hyra hundbur.. har ni ingen bekant som har hundar som kan ha en typ utställningsbur du kan ha i bilen då??
  • Intelligenti pauca
    AnetteGunnarsson skrev 2008-04-29 09:54:25 följande:
    Hejsan!Passar en hund sedan i fredags som vi skall passa tills nu på fredag.Grejen är den att min pojkvän är så petig med bilen att hunden inte får åka med bilen för han kan ju göra repor........... Och då kommer vi INGENSTANS!!!!!Men det borde väl finnas någon ställe där man kan låna eller hyra en sådandär liten hundbur man har i bilen???????Någon som vet???Tack så jätte mycket för snabbt svar!!!Vänliga hälsningarAnette:)TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 09:56Bor i Göteborgsområdet, Kållered.
    Då får väl din pojkvän fixa en bur då
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • AnetteGunnarsson

Hehe njaa.. :)

Intelligenti pauca skrev 2008-04-29 09:59:57 följande:

Då får väl din pojkvän fixa en bur då
  • Intelligenti pauca
    AnetteGunnarsson skrev 2008-04-29 10:01:14 följande:
    Hehe njaa.. :)Intelligenti pauca skrev 2008-04-29 09:59:57 följande:
    Ja det är ju han som är petig skrev du ju ? Han kan köpa en bur i affär som säljer hundtillbhör
  • AnetteGunnarsson

haha njo.. men känns lite onödigt att lägga ut pengar på det : )
    Intelligenti pauca skrev 2008-04-29 10:02:26 följande:

Ja det är ju han som är petig skrev du ju? Han kan köpa en bur i affär som säljer hundtillbhör
  • Intelligenti pauca
    AnetteGunnarsson skrev 2008-04-29 10:04:44 följande:
    haha njo.. men känns lite onödigt att lägga ut pengar på det : )Intelligenti pauca skrev 2008-04-29 10:02:26 följande:
    Ja då får han väl välja om han inte får tag på en bur att låna Antingen repig bil,el låta hunden vara hemma
  • AnetteGunnarsson

Jopp. Men det är jag som passar hunden så vill han åka iväg lämnar inte jag hunden bara för att han inte vill ha en hund i sin bil... :)

Intelligenti pauca skrev 2008-04-29 10:06:43 följande:

Ja då får han väl välja om han inte får tag på en bur att låna Antingen repig bil,el låta hunden vara hemma
Svar på tråden Vart kan man låna en HUNDBUR till bil???????????