RFSU gravtest: pris och pålitlighet?
hej.
jag skulle vilja höra eran erfarenhet av RFSU gravtest, är de pålitliga?
vad kostar det att köpa ett RFSU gravtest på pressbyrån?
hej.
jag skulle vilja höra eran erfarenhet av RFSU gravtest, är de pålitliga?
vad kostar det att köpa ett RFSU gravtest på pressbyrån?
puff...
vill ha ett snabbt svar helst. tacksam för svar.
någon?
p u f f
Funkat bra på mig...kostar 59 kr.
hej hej!!!
jag har testar med detta fyra gånger och två av gångerna va jag ike gravid (stämmde)
Och två av gångerna va jag de, och dessa två gånger resulterade de i mina gooa pojkar som nu ligger och sover sött :)
Tror de kostar runt 65:- lycka till oavsett vilket svar du önskar
Har köpt på Maxi...
Jag vet inte vad det kostar, men testade negativt med det trots att jag testade positivt med ett annat test efteråt.
Anonym (tycker jag) skrev 2008-04-29 20:07:21 följande:
Jag testade samma dag, var säker på att jag var gravid. När jag ändå stod i kassan på konsum tog jag med ett test från rfsu. Gick hem och testade - det visade negativt. Gick då till apoteket och köpte aco istället (har jag för mig att det heter) och det visade positivt (vilket också stämde).
när man är gravid i v4, kan man känna nåt i magen då ("känningar") eller är det i nedre magen (tjejmagen?) man känner bara?
Jag var så fruktansvärt illamående, redan från vecka 3-4 någonting. Testade i vecka 5 och fick då äntligen veta att jag inte inbillade mig. Med första barnet var jag nämligen också konstant illamående och kräktes enormt ofta, därför kände jag igen det och kunde ganska tidigt misstänka att vi lyckats bli gravida
Jag har iaf inte upplevt det, det var bara illamåendet.
Lycka till nu
(Och berätta hur det gick!)
kan man hämta testet själv på pressbyrån eller är det bakom disken så att man måste be om ett?
hej igen!!!
Hur har de gått... tror dom hänger l.ite olika på alla ställen... Hoppas så du få två streck, är ju inte + påderas test :)
Anonym (tycker jag) skrev 2008-04-30 07:52:37 följande: