• Fru Gustavsson

Jisses.. Jag har ju fräknar!

Har alltid tyckt att fräknar är sååå snyggt! För några år sedan gick jag så långt i min fetisch att jag faktiskt köpte en penna avsedd just att måla fräknar med, men det var ju inget skoj.. ville ju ha riktiga, inte ditmålade!
    DÖM om min förvåning och sjuka glädje när jag idag kollade close up i spegeln och ser att där faktiskt sitter ett fint litet koppel fräknar över näsan och kinder!
    Wohooo, liksom! Nu hoppas jag att de förstärks i solen!
    *köper klippkort och går och steker sig*

• Svar på tråden Jisses.. Jag har ju fräknar!
  • Lotlas

Visst är det härligt när de dyker upp på vårkanten! Jag ÄLSKAR mina fräknar som just har börjat synas.

• Diny

Hehe kan vara solen, jag får också fräknar då

• Fru Gustavsson

I love them! Härliga sol, härliga vår!

• Mornie Alantie

Ni kan få mina Jag ser ut som en prickig korv i nyllet året runt, blir dock mer så snart vårens första solstrålar når den kalla nord. Börjar tröttna på dem

• Fru Gustavsson

Tar gärna dina freckles, Mornie Men kommer de fram ännu mer i solen? Kan jag hoppas på en såväl brunbränd som ännu mer fräknig sommar alltså?

• MiisPiis

Har alltid haft fräknar, men det har kommit fler på senare år. På vissa ställen har de "gaddat ihop sig" så det ser ut som choklad. Det är inte så snyggt kanske, men jag gillar mina fräknisar!

• lilla sandra

Fick se i spegeln häromdagen att jag oxå har fräknar.
    Maken säger att jag alltid har haft det, men att det syns mer när jag är gravid.

• Mornie Alantie

En Liten Blå skrev 2008-04-29 20:33:19 följande:

Tar gärna dina freckles, Mornie Men kommer de fram ännu mer i solen? Kan jag hoppas på en såväl brunbränd som ännu mer fräknig sommar alltså?
    Japp, det blir mer under sommarhalvåret. Blir inte solbrun i ansiktet, det är mer som att fräknarna flyter ihop... Har fräknar överallt, tom på öronen och ögonlocken.
Svar på tråden Jisses.. Jag har ju fräknar!