För fet för ett fuck
Detta handlar om när HAN inte vill längre...
Jag tror det handlar mycket om vår inställning, tjejer! Inte OM vi får sex, utan hur VI MÅR om vi inte får sex (av den vi mest av allt vill ha det).
Min man och jag (9 år tillsammans, två barn 4 & 1½, jag just fyllt 40, han just nu 37) har inte haft ordentligt 6 sedan, ja, när jag började bli gravidtjock sist tog det slut. Mycket jobbigt eftersom jag kände mig, med mina mått mätt, extremt pilsk under graviditeten. Inte så mycket därefter, men, så pass att jag kände att ja, jo, det vore nog kul om någon kom hit och pillade lite... Efter att jag (med hans ord) målat in honom i ett hörn och fått veta att jag inte längre är sexuellt attraktiv eftersom jag blivit för tjock (OK då 165 & 75 kg, visst, lite kanske) kände jag mig så jävla värdelös. Då händer 3 saker: 1) glad på väg till t-banan efter tjejkväll, råkar le mot karl i fönster på restaurang som sedan plötsligt dyker upp vid min sida och presenterar sig "ditt söta leende gjorde att jag bara var tvungen att gå efter". Han var inte ens packad utan bara 26 år och jättesöt. Försvann såklart jag meddelat att jag var en 40-årig gift 2-barnsmor, men tack så mycket! Att han överhuvudtaget såg mig berodde på att jag, samtidigt som jag letade efter busskortet i väskan, kände mig jätteglad efter en trevlig kväll, fick syn på honom i fönstret och tänkte "där sitter han och är söt" och log lite larvigt eftersom jag snubblade till då han märkte min blick 2) jag flörtar lite med karl på gemensam fest som sedan högljutt deklarerar inför min man att "jag är kär i din fru" samt 3) jag går in här och ser att jag inte är ensam om att ha en sexvägrande karl som skyller sin impotens på att jag är för tjock (och inte på att hans fötter luktar illa, han fiser, har fått hår inte så mycket på huvudet längre som i öronen och i näsan samt gör fartränder i kalsingarna och på HANDDUKEN huh så äckligt!!!!).
Nu ikväll tog jag ett glas vin till maten och gick sedan och provade en klänning jag köpt till det bröllop vi ska på imorgon. Kände mig jättefin!! Tidigare ikväll när jag frågade vad han ska ha på sig sa han att det beror vad du ska ha. Alltså ställde jag mig framför TV:n, snurrade ett par varv och säger "det här ska jag ha". samtidigt som jag hör honom säga "vad fint" så säger jag "kolla vad fet och ful jag är!!". Han blev ju såklart sur... Gick sedan och ställde mig i duschen och helt plötsligt får jag Svullos låt i huvudet, minns ni den: "För fet för ett fuck". ..och jag kan bara inte låta bli att skratta (just nu i alla fall): HIS LOSS!!!! Tack för att ni alla finns här och låter mig, oavsett vilket mitt problem är, få veta att jag i alla fall inte är ensam. Ville dela med mig lite av mina glada känslor som fanns här trots allt... Som sagt, alla ni därute, försök hitta denna känsla: det är hans förlust, det är han som inte ser er för den ni är!!