Bröstförstoring ..När kan man börja jobba?
Jag ska snart göra en bröstförstoring,
kommer att vara hemma 6 dagar och sedan börja jobba...
Mitt jobb är inte så ansträngande fysiskt..
Vad tror ni kan man börja jobba 6 dagar efter operation?
Jag ska snart göra en bröstförstoring,
kommer att vara hemma 6 dagar och sedan börja jobba...
Mitt jobb är inte så ansträngande fysiskt..
Vad tror ni kan man börja jobba 6 dagar efter operation?
jag gjorde en bröstop för 3 veckor sedan. Den första veckan var jag helt handikappad! varken orkade eller kunde röra mig annat än mellan toaletten och sängen pga smärtan!andra veckan gick det bättre. orkade vara uppe men blev fort trött, och hade fortfarande lite ont!Nu när det gått 3 veckor är jag tillbaka på jobbte och det funkar eftersom jag inte arbetar med ngt fysiskt tungt!lycka till
ja det gör ont första veckan, jag var hemma 6 dagar efter andra operationen och jag arbetade på kontor.
Lycka till!
Det är väldigt olika. Jag hade inte ont det minsta. Tog inte en enda tablett och var hemma dagen efter operation (då jag hade lång resväg) men sen vad jag som vanligt dagen efter det. Var bara lite stel i ryggen då det var en ovan känsla.
Verkar hänga mkt på också om man gör via armhåla eller snitt under, jag har snitt under.
Det var inga problem för mig....jag började 4 dagar efter!
Jag la in ovanför bröstmuskeln och jag har för mig att jag var hemma i 3 dagar, åt smärtstillande i 2. Jag jobbar med träning och hade mitt första pass efter 7 dagar (pilates) och Body Pump efter 10.... Var beredd på att det kan kännas skumt/brännande i huden efter ca 14 dagar men det är borta efter ca 4 veckor. Jag tyckte nog att det var värre än smärtan de första dagarna...
De som lägger in bakom bröstmuskeln brukar ha mer smärta i början men det går ju över det med!
Lycka till!