• Hopptossan

Lindex jeans!

Jag har provat mig igenom alla märken, Levis, Acne, Nudie, Deminbird etc etc men inget passar, gled in på Lindex av en tillfällighet och provade ett par jeans som satt som smäck!
    Jag är helt lyrisk! Har aldrig tänkt tanken på att köpa jeans på Lindex förut men har ändrat mig. Är smal men har för tjocka lår och för smal midja för alla märkesjeans.

• Svar på tråden Lindex jeans!
  • Sara Li

För mig är det precis tvärtom... Lindexjeansen jag köpte för ett par år sedan satt bra från början men nu bara åker de ner så fort jag böjer mig eller om jag har gått en bit. Måste ständigt dra upp dem... jag har nog en ganska rak figur, fast med halvtjock mage.

Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • MiaP

Jag också! Testat överallt. Lindex är kanon till min kropp. Kan inte ha för låga jeans då magen ramlar över

Så blir det också ett helt annat pris!

• Helena 82

LÖÖÖÖÖVE Löve LÖVE!!!! Lindex jeans, har haft dom i flera år! Kanon bra! Köper typ ett nytt par i månan

• Hopptossan

Priset är ju toppen, nu ska jag köpa ett par vita och ett par mörka också!!

• LolitaPop

Här är en till som har upptäckt Lindex jeans. Sitter skitbra! Köpte dem dessutom på halva rea-priset. De var nedsatta till 250 så jag köpte bästa jeansen jag haft på flera år för 125 kr - helt otroligt!

• Jambosana

Japp, alla jeans är från Lindex; 1 par svarta, 1 par slitna svarta, 2 par mörkblå, ett par ljusblå och ett par röda (för 199 bagis). Som gjorda för smalfeta mammor med degmage i strl 38

• Confetti

Gillar oxå Lindex jeans! Passar min smala midja men inte precis pojksmala höfter perfekt.

Jambosana: Hehe, smalfet. Precis sån jag känner mig.

• emcjoh

Gillar Lindex jeans jag med, smal midja i förhållande till höfterna här med. Vet däremot inte om de har märket jag tänker på fortfarande. Calamity Jane heter de.

• emcjoh

Gillar Lindex jeans jag med, smal midja i förhållande till höfterna här med. Vet däremot inte om de har märket jag tänker på fortfarande. Calamity Jane heter de.

Svar på tråden Lindex jeans!