• luckysun

Tar det lång tid att få hem varor från IKEA om man beställer via nätet.

Tänkte beställa spjälsäng m.m. från IKEA och undrar om ni vet hur lång leveranstid det är. Tar det många veckor.

• Svar på tråden Tar det lång tid att få hem varor från IKEA om man beställer via nätet.
  • Vaniljkex

Jag tror att du har dem inom ett par veckor. Jag bestallde soffa och vanliga sangar fran Ikea till vart nyinkopta sommarstalle for ett par ar sedan, visserligen per telefon, men det tror jag inte gor nagon skillnad, och de kom efter 10 dagar, tror jag. Men jag ville ha dem ett speciellt datum (tilltradesdagen), sa det kan kanske ga annu snabbare om man har brattom. Ring och fraga! Viktigt ar dock att man kontaktar dem dagen innan leverans, annars lastas inte ens grejer, och man far vanta en extra dag!

• Maria o Casper

jag beställde lite möbler till min son, och det tog en vecka innan dom kom med det!
    Så det tog inte så lång tid.
    men det kanske beror på vad man beställer!

• Kokosen86

Det kommer upp på sidan (ett förslag som givitvis går att ändra om det ej passar dig) när du får dina varor hem.

Svar på tråden Tar det lång tid att få hem varor från IKEA om man beställer via nätet.