• Anonym (undrar)

hur luktar majja o hasch?

jag vet inte riktigt skillnaden heller, men jag vet att när min sambo missbrukade innan hade nåt av det en söt och tjock lukt och han kunde aldrig ha grejer hemma för jag kände alltid lukten och hittade det.

Idag känner jag en annan lukt, nästan lite mint i det hela, letar upp lukten och hittar i en liten hoprullad påse något grönt... men jag vet inte vad de är, innan var de thasch han missbrukade tror jag för det var mer brunt, men detta ser ut som små gröna växter som skrumplat ihop med lite oranget i det hela.

Är detta majja, nån som känner igen beskrivningen?
    ska googla lite och se vad jag hittar. För han brukar få vanliga lagliga örter av sin familj och jag vill inte anklaga honom för ngt om det inte e säkert,

• Svar på tråden hur luktar majja o hasch?
  • Anonym (undrar)
    Anonym (undrar) skrev 2008-05-01 02:19:11 följande:
    jag vet inte riktigt skillnaden heller, men jag vet att när min sambo missbrukade innan hade nåt av det en söt och tjock lukt och han kunde aldrig ha grejer hemma för jag kände alltid lukten och hittade det.Idag känner jag en annan lukt, nästan lite mint i det hela, letar upp lukten och hittar i en liten hoprullad påse något grönt... men jag vet inte vad de är, innan var de thasch han missbrukade tror jag för det var mer brunt, men detta ser ut som små gröna växter som skrumplat ihop med lite oranget i det hela.Är detta majja, nån som känner igen beskrivningen?ska googla lite och se vad jag hittar. För han brukar få vanliga lagliga örter av sin familj och jag vill inte anklaga honom för ngt om det inte e säkert,
    har hittat en länk nu och inser att det är cannabis... han påstod att han slutat....
  • War

Är inte dumt att som förälder faktiskt känna igen doften och utseendet på marijuana.

Mina ungar kommer få det svårt att smussla med rökning av tobak eller annat.

• Sn1st

Hade ju varit lättare för allihopa om ni inte varit så äckligt jävla trångsynta och inte flippat när någon brukar en annan drog än alkohol. Jag tänker inte predika för er om för och nackdelar kring detta, den biten bör ni som fullt funktionella vuxna (dock tyvärr mot förmodan) kunna hantera själv.

Jag har brukat Cannabis i måttlig mängd i flera år. Jag dricker aldrig eller tar något tyngre; jag röker cannabis. Jag har familj, hus, bil, lån och ett vad jag tycker är ett förbannat bra jobb. Många i mitt umgänge brukar också Cannabis, vissa mer och vissa mindre. Det viktiga att tänka på är att hålla ett öppet sinne. Det är skillnad på knark och knark.

Food for thought, peace.

• Gathenhielm
    Sn1st skrev 2014-06-17 11:07:09 följande:
    Hade ju varit lättare för allihopa om ni inte varit så äckligt jävla trångsynta och inte flippat när någon brukar en annan drog än alkohol. Jag tänker inte predika för er om för och nackdelar kring detta, den biten bör ni som fullt funktionella vuxna (dock tyvärr mot förmodan) kunna hantera själv.

Jag har brukat Cannabis i måttlig mängd i flera år. Jag dricker aldrig eller tar något tyngre; jag röker cannabis. Jag har familj, hus, bil, lån och ett vad jag tycker är ett förbannat bra jobb. Många i mitt umgänge brukar också Cannabis, vissa mer och vissa mindre. Det viktiga att tänka på är att hålla ett öppet sinne. Det är skillnad på knark och knark.

Food for thought, peace.
    Jag tycker inte cannabisruset, men jag har ingenting emot att någon annan brukar det.

Enda invändningen är väl att man som sambo drar in sin partner i en smått jobbig juridisk situation.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (drogpropaganda)

Food for thought, peace.
    Vilken  ANTIK tråd du hittade att posta din drogliberala propaganda .
  • Gathenhielm
    Anonym (drogpropaganda) skrev 2014-06-17 11:11:45 följande:
    Shit i lådan, det missade jag helt xD

Lämnar tråden nu, och låter den återgå till möllan.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (okey)

Det han berättar om familj, hus, bil, lån och ett arbete.

Det är normal konsumenten.

Jag är medveten om att en knarkkrigare är det väldigt viktigt, att upprätthålla myten.

Som att alla sitter i soffan och lyfter socialbidrag, och bidrar noll till samhället.

Varför det är så viktigt för er vet jag inte, varför är det så viktigt att upprätthålla denna myt?

Vi vi närmar oss 25% av befolkningen som testat cannabis, snart kommer vi en brytpunkt.

Där vi inte längre kan straffa ut befolkningen över cannabis.

För hur skulle det se ut och straffa 25% av befolkningen?

Det skulle bli uppror utan dess like, vilket i och för sig är rätt.

Sen när äger staten din kropp?

Sen kan jag hålla med om att det var en tokig bump, av en väldigt gammal tråd.

• Anonym (okey)
    Gathenhielm skrev 2014-06-17 11:09:40 följande:
    Jag tycker inte cannabisruset, men jag har ingenting emot att någon annan brukar det.

Enda invändningen är väl att man som sambo drar in sin partner i en smått jobbig juridisk situation.

Inte jag heller.

Men är emot vansinnet att ha det olagligt, som skadar mer än det gör nytta.

• Anonym (say what?)

Food for thought, peace.

Jag undrar bara, hur många sidor tillbaks var du tvungen att bläddra för att gå genom sex år av historia?

Vist är trådens datum underlig men var ser du propaganda?

Svar på tråden hur luktar majja o hasch?