• Headshock

Hjälp med skådespelares namn!

Hej jag söker namnet på en skådespelare som har en väldigt hes röst.. han är sjukt snygg.. en amerikansk skådespelare. har varken namnet på han eller filmer han vart med i.. tack för svar!!!

• Svar på tråden Hjälp med skådespelares namn!
  • aud

Hes röst är väl en bra ledtråd, men sjukt snygg? Vi kan ju inte din smak. :) Ålder? Hårfärg? Hur känd?

Skådisar jag kan komma på, vilka har hes röst:
    * Michael Wincott
    us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/touchstone_pictures/the_count_of_monte_cristo/michael_wincott/count.jpg
    * Christopher Walken
    www.phillymag.com/blogs/philly/wp-content/uploads/Philly/0907DailyExaminer/ChristopherWalken.jpg
    * Al pAcino
    www.1st4autographs.com/images/al_pacino.jpg
    * Michael Madsen
    www.abalonekids.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/madsen.jpg

Men jag antar att det inte är någon av dem. :)

• Headshock

Det var michael wincott. tack snälla ändå :)

• mintchocolate
    Headshock skrev 2008-05-02 10:26:38 följande:
    Det var michael wincott. tack snälla ändå :)
    Det skrev hon ju först
  • aud

Haha vad kul. Det var den första jag kom att tänka på. :)

• Emmyjane

Får jag fråga efter en skådespelare, engelsk tror jag.
    Han spelade elak advokat i forsyth sagan. Gift med Irene. Jag vill ha både hans riktiga namn och vad han hette i forsyth sagan. Han spelar i en ny serige på fyran 21 i kväll.Tack på förhand.

• tamate
    Emmyjane skrev 2008-05-06 19:06:12 följande:
    Får jag fråga efter en skådespelare, engelsk tror jag.Han spelade elak advokat i forsyth sagan. Gift med Irene. Jag vill ha både hans riktiga namn och vad han hette i forsyth sagan. Han spelar i en ny serige på fyran 21 i kväll.Tack på förhand.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Forsytesagan#Rollista_1967

här har du en rolllista, sök på namnen så hittar du nog honom (har tyvärr aldrig sett serien så jag kan inte hjälpa dig mer
    - det som inte dödar härdar!
  • Louise 77

På fyran är det House kl 21, det är ingen ny serie. Vet tyvärr inte vem du menar.

• Humpteedumptee

Han som spelar House heter Hugh (Laurie?). Har gjort en massa komediserier också, te x Jeeves and Wooster och Black adder. Är det han du menar?

• Kliff

Nej, han spelar i Life på trean, som går NU.... Vet inte vad han heter. Men kolla rollistan i slutet!

• Emmyjane

Tack för hjälpen. Det var Soames han hette i filmen, och jag skrev ju fel som ni märkte. Den gick på trean kl 20. miss av mig.

Svar på tråden Hjälp med skådespelares namn!