• Anonym (orolig)

symptom vid..

Testikelcancer?Någon som vet hur det yttrar sig?Symptom? Är orolig för min pojkvän..Känns som det blivit en fördjupning eller vad man ska säga vid ena pungkulan, som en grop.Han har även haft lite ont..som att det drar säger han.Men han vägrar gå till doktorn..Någon som har erfarenhet?

• Svar på tråden symptom vid..
  • leia83

Ingen erfarenhet av testikel cancer just. Men om något förändras så mycket som du beskriver ska man alltid kolla upp det. Mår han annorlunda på något annat sätt? några andra symtom??

• Anonym (Lox)

min kusin dog i testickelcanser när han var 17 år just för att han inte vågade gå till doktorn pga att det är genant.men på honnom började testickeln att växa och den blev större och större och när han äntligen gick till läkaren så var det nästan försent.Han levde i kanske tre år med upprepade friskförklaringar men det kom tillbaka hela tiden och han dog endast 17 år gammal.Så jag tycker absolut att din kille ska kolla upp det.Doktorewrna är vana vid att se pungar och snoppar och det kan handla om alvarliga saker.Även om jag inte tror det rör sig om canser i detta fall så är det inte värt att chansa.

Svar på tråden symptom vid..