• Anonym (rullrfgh)

kan vi knulla nu?

mitt barn är förståndshandikappat.
    min fru är sjukskriven.
    jag får ingen sex.
    jag är typ 39..... (har sagt för mkt...)
    jag är en annan ålder men nära 39.
    är jag ett svin. jag är gift.
    jag vill ha skön lång sex. gärna 4h.
    frun sexig. medicinerna tar bort sex-driven.
    lever ett liv.
    ska jag satsa på på tjejerna på jobbet?
    vill ha f_tta! egentligen skiter jag i det men 30-40år utan mus känns jobbigt....

• Svar på tråden kan vi knulla nu?
  • Anonym (6)

Nä jag känner likadant min man har inte heller den sexdriften jag har vad skall man göra???

• Anonym (Anna)

Nej, jag tycker du ska prata med din fru istället, om dina tankar. Gå tillsammans till hennes läkare, fråga om det finns något alternativ till hennes medicin som inte påverkar sexlusten så mycket. Det finns ingen väg tillbaka om du satsar på tjejerna på jobbet. Vill du göra så mot din fru och ditt barn?

• Anonym

Vad vill du och lysna på ditt hjärta.

• Anonym (sugen)

Du har sakert hort det forr men det ar sant (for mig iaf)... Ta hand om disken eller dammsugningen eller laga maten...
    For kvinnan ar det en mer total grej som gor att man hittar energi till sex. Om man kanner att man ar i ett team som respekterar och alskar sa ar det latter att oppna sig for sexy time oxa.
    Min man tror att jag ska ha ork till sex efter jag tagit hand om allt och lite till medan han laser en bok i sangen... Forget it sager jag bara...
    Far du fortfarande ingen efter det sa hade jag nog provat lite kul leksaker i stallet for brudarna pa jobbet.. Det blir sa "jobbigt" nar det ar over :)
    Ska du absolut vara otrogen sa hitta nan i samma situation som inte binder sig utan ar lika forsiktig som du ar. Det brukar funka.

• Anonym

herregud, hur jävla ego är du? Kan du tänka längre än snoppen räcker? Antingen skiljer du dig så du kan knulla på som du vill eller så jobbar du på förhållandet. Det alternativen finns för en riktig man.

• Fröken perfekt

Det man inte vet har man inte ont av

• Anonym (NEJ NEJ)
    Anonym (rullrfgh) skrev 2008-05-02 02:28:52 följande:
    mitt barn är förståndshandikappat.min fru är sjukskriven.jag får ingen sex.jag är typ 39..... (har sagt för mkt...)jag är en annan ålder men nära 39.är jag ett svin. jag är gift.jag vill ha skön lång sex. gärna 4h.frun sexig. medicinerna tar bort sex-driven.lever ett liv.ska jag satsa på på tjejerna på jobbet?vill ha f_tta! egentligen skiter jag i det men 30-40år utan mus känns jobbigt....
    Höger hand eller vänster hand??? Har du alldrig hört talats om det????????

Gå o vara otrogen mot din fru som mår redan dåligt får henne inte till o må bättre när hon en dag får reda på vad du har gjort!!!!! *FY FÖR SÅDANA MÄN*
  • Anonym (NEJ NEJ)
    Fröken perfekt skrev 2008-05-03 22:35:43 följande:
    Det man inte vet har man inte ont av
    Nähe...gud så smart???!!!NOT!!!!!
  • Anonym (fy!)

att vara otrogen löser väl inget??!!

det är ju att -sparka på någon som redan ligger!

Nej det får du inte ens tänka!!

Stöd henne iställe!

• Anonym (rullrfgh)

Det finns inga problem längre mellan mig och min fru.
    Vi har äntligen pratat ut ordentligt.
    Dessutom så ska jag aldrig någonsin skriva ett inlägg till när jag är berusad ensam och deppig. Jag ska inte bli så full igen så skriv inte att jag har alkoholproblem.
    Jag vet nu att jag älskar min fru och vår stackars lilla flicka.
    Jag förstår inte hur jag kunde skriva så egentligen. sjukt. Jag hoppas att hon aldrig ser mitt första inlägg för det är rent hemskt. Rena dr jekyll och mr hyde.
    Ber liksom foumet om ursäkt.

• jenny99

Du har väl inget att be om ursäkt för.
    Det är inga konstiga tankar du har,och jag förstår din längtan.

Visst kan man runka och onanera,men det kommer aldrig bli samma sak som att ha sex med en annan människa.
    Jag kan ha sex flera gånger i veckan och ändå onanera senare.
    Går inte att jämföra.

Ett liv utan sex måste kännas tomt i längden.
    Jag tycker att vem som hellst borde förstå att har man inget sexliv under en obestämd lång tid,så är risken enorm att lusten tar över och man är otrogen.

• Fröken perfekt

Du har ingenting att be om ursäkt för, om din fru inte kan ha sex innebär det inte att du behöver leva ditt liv utan trots att du älskar henne. Sex är en viktig del av livet för att man ska känna sig normal och glad
    Anonym (rullrfgh) skrev 2008-05-06 11:12:05 följande:

Det finns inga problem längre mellan mig och min fru. Vi har äntligen pratat ut ordentligt.Dessutom så ska jag aldrig någonsin skriva ett inlägg till när jag är berusad ensam och deppig. Jag ska inte bli så full igen så skriv inte att jag har alkoholproblem.Jag vet nu att jag älskar min fru och vår stackars lilla flicka.Jag förstår inte hur jag kunde skriva så egentligen. sjukt. Jag hoppas att hon aldrig ser mitt första inlägg för det är rent hemskt. Rena dr jekyll och mr hyde.Ber liksom foumet om ursäkt.
  • Mopsan

Usch allting ska jämt bara handla om sex. Ingen som helst tanke på anhöriga. Bara man får knulla. Fy fan.
    Om det är så djävla illa får man helt enkelt ta o anstränga sig lite mer i sitt förhållande. Och prata prata prata. förklara sina kännslor. Vem vet hon kanske känner en oerhörd press om sex o skulle vilja att du tog ut det nån annanstans men det vet du inte nu. prata

• Anonym (förstår)

Hej TS

Jag kan förstå dig. Nej jag är inte i samma sits..snarare tvät om. Jag har inte känt sexlust på flera år. Att ligga med maken har känts som våldtäkt ibland men jag har låtit honom hålla på för att han inte ska bli ledsen. JAg kan inte tänka mig att han kan tycka det är kul egentligen för han måste ju känna av min olust.
    JAg förstår din känsla för jag kan se den hos min man...besvikelsen att inte få älska med sin älskade fru...på riktigt.

Även om du var full när du skrev din tråd så är det dina känslor av besvikelse och dom är dina och dom är sanna.
    Det är bra att du kunde prata med din fru. Det är viktigt. Det är alltid lättare när man förstår.

Tar nu själv tylika piller som din fru tar. Detta för att få mig på rätt köl igen..har inte känt av minskad sexlust eftersom den inte fanns innan utom under en kort period förra sommaren när jag hamnade i sexchatt.Upptäckte då att jag hade sånna känslor men ej för min man. Vi kommer tyvärr förmodligen snart att gå skilda vägar.

Var rädd om dig och er. On i tror att det kanske behövs tveka inte att kontakta familjrådgivnngen. dom är bra. Det är mcyket enklare att göra nåt om man börjar i tid. Inga problem är för små.

kram

• Anonym (BRA)

Otrohet löser ingenting. Jag är glad för din skull att ni verkar ha löst, iaf jobbar på det.

Mina tankar:

(Håller med föregående talare) Hjälp din fru med vardagssysslorna. Låt henne måla naglarna ifred eller vad hon nu tycker om. Det finns ingen bättre lusthöjare.

Ge förändringen tid. Det förändras inte på en dag, en vecka, en månad. Se det som ett långsiktigt projekt.

Räkna med bakslag. Ibland är det bättre ibland är det sämre. Men det kommer bli bättre om du har hennes bästa i tankarna.

LYCKA TILL!!!

Jag tror att ni kommer att lyckas. Sexlivet är viktigt för närheten i en relation. Sex är inte allt. Men bra sex är underbart och ger en närhet till ens partner som i sin tur ger en "vi-känsla". Bra gjort av dig att ta tag i problemet, även en lång resa börjar med ett litet steg.

• Anonym

Om det verkligen är så att hon måste gå på de medicinerna för evigt och ni förmodligen inte kommer ha mer sex så förstår jag dig. verkligen. Men om det är så du känner så förklara det för din fru. Kanske kan hon ge dig "en hjälpande han" eller oralsex? Kanske är tom villig att låta dig ha sex utanför er relation? men att gå bakom ryggen är ju fel, som du själ också insett. Däremot tror jag inte det är bra för dig att trycka ner din sexualitet som du verkar göra i nyktert tillstånd.

Svar på tråden kan vi knulla nu?