Kosta outlet?
Vi ska dit på måndag
. Är det någon som varit där som kan säga bu eller bä?
Har aldrig varit där...
Vi ska dit på måndag
. Är det någon som varit där som kan säga bu eller bä?
Har aldrig varit där...
Ingen som vet?
Vi var där i somras och jag måste säga att jag blev besviken i alla fall på klädavdelningen. Vi hade visserligen inte tid att gå och titta jättenoga vilket man kanske måste om man ska göra riktiga fynd. Då var det ju också ganska nyöppnat. Fabriksbutiken finns ju där också och de är ju alltid bra. Likaså fanns en bokhandel med otroligt bra priser och utbud. Vi var inte inne alls i Kostas fabriksförsäljning.
ja gillar kosta outlet jättemkt,tycker de har massa fina kläder!!men jag är typ ensam i min bekantskapskrets att tycka det...antar att de har med att göra vad du har för klädstil å så...det finns smink som är billigt,rätt bra med barnkläder och sportkläder...
på det hela stora ger jag tummen upp=)
Får man fråga vad du tyckte??
Var där oxå i måndags... och hittade hur mycket som helst.. Men har varit där ett antal gånger innan och aldrig hittat något. Den bästa biten är kläderna på nedervåningen. Till barn finns det ju pop kläder, men barnkläder till killar är det otroligt dåligt med, speciellt i stl 86-92.
Jeans är ju ett riktigt fyndämne där. Köpte ett par replay för 400.
Vi som bor här i krokarna tycker det är skitkul att ha fått ett eget "ullared".
Jag tycker det var rätt värdelöst. Vi var där förra sommaren och hittade i princip inget alls. Ett par jeans till dotern...