• EmilochTilda

Packlista - Hjälp !!

Jag skulle behöva hjälp med packlista ska flyga till Kreta och vara borta i 1v. Jag har aldrig rest med barnen tidigare. Så vad kan vara lämpligt att ha med sig båda som vuxen och barn? Barnen är 4 och 3... Lite tips och idéer är aldrig fel.

• Svar på tråden Packlista - Hjälp !!
  • lokisse

solskyd
    plaster
    medeciner
    varm tröja
    en liten flisfilt per person jätte praktiskt om man siter pa tex flygplats med az och pa stranden eller i hotelet.

• T x 3

Spel, tidningar, böcker, kortlek, papper och penna, badboll, simringar/armpuffar, badkläder, solskydd, handdukar att ha på stranden, spadar att leka med i sanden. Resebrandvarnare, plåster, mediciner, termometer, nål och tråd, kläder. Keps/solhatt och solglasögon är viktiga. Toalettartiklar. Ha en trevlig resa.

• EmilochTilda

Tack tack.. Har lagt på detta på listan som oroväckande börjar bli rätt lång nu :P

Men jag tror inte jag glömt ngt nu.. För hoppningsvis går det ju att köpa där om inte annat. Det är ju dock ett turist ställe..

• Mellanmjölkens land

Om du ska åka snart så kan jag varna för att vädret på kreta inte varit så underbart. Sambon var nere för en vecka sen och då var vädret riktigt kasst. Han längtade hem till värmen

• EmilochTilda

Halloj... Resan var kanon och packningen löste sig.. men i sista sekund halverade jag den så lite knapert kanske det blev trots allt..

Vad det gäller vädret så var det lite kallt de två första dagarna man gick i bikini men det kändes på kvällarna sen dag 3 o framåt var kanon.. hur bra som helst.. Riktigt varm blev det!

Kram o tack alla

Svar på tråden Packlista - Hjälp !!