• Harling1985

Sju år som mamma!!!

Vara bara tvungen att skriva att två minuter över tolv i natt för alltså drygt 40 minuter sen. Var det sju år sen jag blev mamma!!!

Sju år sen mitt liv blev helt annorlunda och jag fick vara med om det bästa man någonsin kan tänka sig...

Sju år sen min underbara pojke Hampus kom till oss!!!

Är så glad och stolt över att jag har dig i mitt liv min underbara!!!

• Svar på tråden Sju år som mamma!!!
  • marina 81

underbart Hur gammal var du då du fick honom? Jag fick min prins då jag var 18, det är över 8 ½ år sen nu!

• NicoÄngla

Grattis... de är verkligen underbart!!!

• MizzMee

Visst är det roligt när man inser att man har varit mamma så länge! Ibland kan jag bara typ " Men shit, jag har varit mamma i snart 8 år, JAG är en MAMMA!!! "
    Det är så ofattbart att tiden går så fort, så fort att man nästan inte hinner med!

• Harling1985

marina 81 skrev 2008-05-03 00:44:11 följande:

underbart Hur gammal var du då du fick honom? Jag fick min prins då jag var 18, det är över 8 ½ år sen nu!
    Jag var 15 när han föddes, fyllde 16 fyra månader senare. Helt underbart att vara mamma juh, går inte ens att berskriva känslorna till ens barn....
  • Harling1985
    NicoÄngla skrev 2008-05-03 00:44:51 följande:
    Grattis... de är verkligen underbart!!!
    Åh, det absolut bästa jag varit med om....
  • Harling1985
    MizzMee skrev 2008-05-03 00:44:56 följande:
    Visst är det roligt när man inser att man har varit mamma så länge! Ibland kan jag bara typ " Men shit, jag har varit mamma i snart 8 år, JAG är en MAMMA!!! "Det är så ofattbart att tiden går så fort, så fort att man nästan inte hinner med!
    Jaa, precis sju år låter så himla länge. Å när jag försöker se tillbaka på de senaste åren så är det mest så här, ja just det, det var det året Hampus gjorde si, å det året han gjorde så. Han är ju mitt liv liksom...
    Men ibland när jag sitter och tittar på honom när han ligger och sover så är det som det kommer en aha upplevelse, han är mitt barn ju, han kommer från mig, jag har varit en del av att han blivet den han är idag....
  • MizzMee

Precis!! Just så tänker jag oxå, att jag har skapat en sån fin människa.. ja eller 2! =) Är oxå en ung mamma, hade 2 veckor kvar när första flickan kom, och ska nu ha min tredje i juni. Så nu ska man få skapa ännu en underbar liten människa! =)

• MizzMee

Hoppsan då! Hade 2 veckor kvar till att jag fyllde 18 ska det stå :P

• AllraFörstaGången

grattis! gud vad underbart :)

Harling1985 skrev 2008-05-03 00:41:47 följande:
    Vara bara tvungen att skriva att två minuter över tolv i natt för alltså drygt 40 minuter sen. Var det sju år sen jag blev mamma!!!Sju år sen mitt liv blev helt annorlunda och jag fick vara med om det bästa man någonsin kan tänka sig...Sju år sen min underbara pojke Hampus kom till oss!!!Är så glad och stolt över att jag har dig i mitt liv min underbara!!!
  • Harling1985
    MizzMee skrev 2008-05-03 00:56:03 följande:
    Precis!! Just så tänker jag oxå, att jag har skapat en sån fin människa.. ja eller 2! =) Är oxå en ung mamma, hade 2 veckor kvar när första flickan kom, och ska nu ha min tredje i juni. Så nu ska man få skapa ännu en underbar liten människa! =)
    Åh, den tredje på gång!! själv väntar jag tvåan nu... Känns helt annorlunda nu på nått konstigt vis. Men ändå så underbart att få skapa ett liv till, göra en ny liten människa....
  • Harling1985
    AllraFörstaGången skrev 2008-05-03 01:13:45 följande:
    grattis! gud vad underbart :)
    Tack!!! jaa, verkligen.. Helt sjukt egentligen hur mycket kärlek man kan känna för sitt barn, trodde aldrig att dessa känslorn ens skulle kunna finnas, innan jag blev mamma, men med ens när jag såg honom såå fanns dom ju där....
Svar på tråden Sju år som mamma!!!