Våra bästa skämt om kvinnor (hämd)
- Varför bytte Ville ut sin kärring mot ett nytt skithus?
- Äh, han sa att hålet var mindre och det luktade inte så djävligt..!
Källa: www.xn--frckisar-1za.se
- Varför bytte Ville ut sin kärring mot ett nytt skithus?
- Äh, han sa att hålet var mindre och det luktade inte så djävligt..!
Vad är det bästa med en avsugning?
Det är tyst ett par minuter.
Två damer var ute och gick. Den ena damen säger till den andra:
- Är inte det din man som kommer ut ur blomsteraffären där på andra sidan gatan?
- Jo, och två dussin röda rosor har han med sig! Då får man väl ligga med benen i vädret i fjorton dar nu!
Den andra damen funderar ett tag och säger sedan:
- Men... varför skaffar du inte en vas?
Vad är det bästa med en avsugning?
Det är tyst ett par minuter.
hhahha!!!!
Den va bra!
Patienten till den vitklädde mannen:
- Snälla hjälp mig, när jag och min man knullar känner jag ingenting! Han låter kvinnan lägga sig på undersökningsbänken, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar.
- Kände du något? frågar han henne efteråt.
- Nej, svarar kvinnan! Då måste jag kalla på min kollega som jobbar i nästa rum, säger han. Han kommer, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar.
- Kände du något? frågade han henne efteråt.
- Nej, svarar kvinnan! - Då måste du nog prata med en läkare, för vi är bara målare!
Mellan 15-20 år är kvinnan som Asien, välkänd men outforskad.
Mellan 20-30 år är kvinnan som Afrika, het men ändå fuktig.
Mellan 30-40 år är kvinnan som USA, effektiv och tekniskt fulländad.
Mellan 40-50 år är kvinnan som Europa efter två världskrig, härjad men ändå skön.
Mellan 50-60 år är kvinnan som Ryssland, alla vet var det ligger men ingen vill dit.
Two Swedes from Wisconsin are sittin' in a boat on Dead Lake, fishing and suckin' down beer, when all of a sudden Sven says, "I think I'm going to divorce my wife. She hasn't spoken to me in over six months."
Ole sips his beer and says, "You better think it over. Women like that are hard to find."