• Anonym (wow)

Tycker killar att silikonbröst är avtändande att klämma på?

Jag har läst en del trådar nu på FL där det verkarsom att många killar tycker att silikonbröst är avtändande att klämma på. Är det verkligen så? Själv har jag typ AA kupa som är helt utammad efter amning. Det finns inget kvar. Jag har tänkt p en operation men bara så att det blir B-kupa. Jag gör det isåfall för min egen skull(har jättekomplex) och inte någon killes. Men vill inte att min man skall tycka att dem är avtändande sedan när vi har sex.

• Svar på tråden Tycker killar att silikonbröst är avtändande att klämma på?
  • Änglamark

Är det inte bättre att fråga din man istället för främmande karlar på ett forum? Det är väl din man som ska klämma på dem?

• Anonym (wow)

Jovisst, fast han säger att han inte vet eftersom han aldrig har känt på siliconbröst.Bara dem inte känns för onaturliga och hrda så skall det nog inte vara några problem säger han. Jag har inte heller känt på några jag har ingen aning om hur de känns att ta på. Vet bara hur dem ser ut.

• Änglamark

Okej, då förstår jag. Jag har aldrig heller rört vid sådana bröst, så där jag inte svara dig, men de är nog i de flesta fall fastare än "vanliga".

• Valkyriah

Beror nog mycket på vilket implantat man väljer och framförallt hur mycket man lägger i kanske.

Har en kompis som har sk gelehallon och dom känns som mina som är äkta.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym

Om ni går till en plastikkirurg så får ni känna på olika typer av implantat, då får ni väl någon form av bild av hur de känns...

• Anonym

Jag har sk gelehallon, min sambo älskar dom precis som resten av mig. Men sen finns det säkert killar som skulle tycka det var hemskt. Snacka med din kille så får du höra vad han tycker

• cruZZe

Nej inte avtändande (så länge de inte är abnormalt stora och klotrunda). Men känslan i opererade bröst går inte att mäta mot naturliga bröst.

Innan någon nu skriker om att jag inte vet vad jag pratar om så har jag gosat med ett antal olika opererade tuttar och nej jag föredrar helt enkelt naturliga tuttar.

• Anonym (Murgut)

Jag tycker att det är otroligt avtändande när killar KLÄMMER på mina silikonbröst ("geléhallon" soft touch)! Det tycker tyvärr inte dom, utan tvärtom. Jag har aldrig fått några negativa kommentarer av killar att det skulle vara avtändande el. dyl. Men det beror väl på vilka killar man väljer att umgås med....

Det är få killar som klarar av att verkligen SMEKA mina bröst på ett skönt sätt, men oohh så skönt det är då.

Jag hade förresten verkligen ingen brist på självförtroende och visste precis vad jag gjorde när jag lät operera mig, för jag hade då funderat/planerat i 15-20 år och jag var en bit över 40. Är bara ännu mera nöjd nu, några år senare.

Mina bröst sägs vara jättesnygga men ser ändå ganska naturliga ut och storleken är lagom. Har några vänner med koksalt, som hade häng innan operation, och deras bröst är inte särskilt snygga. Jag har sett många olika opererade bröst och resultatet och storlekarna varierar väldigt mycket. I en del fall syns det inte att det är opererat.

• Anonym (wow)

Anonym(Murgut): Måste bara fråga vad det var som såg konstigt ut med koksalt brösten? varför jag undrar är för att jag funderar på koksalt.

• Anonym

ja, det är avtändande! Har visserligen bara erfarenhet av en tjej som varit opererad, men det var direkt avtändande. Man så knappt att de var opererade, men de kändes obehagligt fasta/hårda...urk!

Svar på tråden Tycker killar att silikonbröst är avtändande att klämma på?